Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Gleder meg såå fælt..Spennende å se om vi kan se om mini får en lillebror eller lillesøster..Men i følge han selv, er lilelbror det store..hehe
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Spennende =) Jeg var sinnsykt nervøs med andremann...
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Sålenge hun sier: her er en frisk baby er jeg happy
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg ville ikke vite kjønnet med første, men med nr 2 ville vi vite, men hun lå sånn til at jm ikke kunne se.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Ja det er stor sjanse for at de ikke kan se kjønnet Drikke litt cola først og håpe at junior beveger seg litt da:(
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Masse lykke til da. Jeg var også nervøs foran ul, det går jo ikke an å være så heldig to ganger, tenkte jeg. Men inni der var det en fin liten lillebror som var så aktiv at jm ikke fokk sjekket alt hun skulle engang :-) Han bare ertet. Storebror hadde også bestilt en lillebror - noen jente ville han ikke høre snakk om :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå