Dronningen! Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Våknet kl 06.50. Tidlig men med et smil om munnen:o) Nå har jeg svart på 2 innlegg her og jeg er velvilligheten selv.(?) Jeg har til og med vært ekstremt hyggelig.... Også jeg som alltid pleier å være litt morgengretten. Hva er det som skjer?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 HJelpes....ring legen...jeg var jo og litt forundret hehe... sikker på at du ikke er gravid?? hoho i alle fall ha en flott dag...
Dronningen! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Sjaman... Tror jeg må ringe legen ja:o) Og du "så" vel kanskje tampongene mine i stad...... Haha Takk det samme:o)
Dronningen! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Spetakkel.. Hvor finnes den hjelpen? Som kan hjelpe meg å bli morgengretten igjen:o/
Gjest irismor Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Kanskje du har fått litt "morrasex" =))))
Dronningen! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2007 Jeg kommer, må bare dusje og slenge Flisa i barnehagen:o) Er du smågrinete tidlig også?
Dronningen! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2007 Nei, ikke det heller - feil ende av måneden....
Dronningen! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2007 Det tror jeg ikke på Spetakkel:o) Jeg skjønner ikke dette jeg altså - oppe tidlig, mensen og har vært grinete på morgenen i 30 år og plutselig borte! Kan man bli omvendt i løpet av en natt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå