Hmmmmmm Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Fikk reda på før ca 3-4 ukersedan att *Liv* skulle slutte på coop. Så efter ett bar dager kommer sjefen og spørr meg om jeg var intressert i att jobbe mere, og om jeg hade lust på *livs* stilling, stillingen er kjøkken (varme karbonader og steke halve og hele kyllinger som vi selger) og bestilling av gilde og andre kjøttprodukter. Jeg sa ja til den stillingen og neste uker ska jeg begynne på opplæring på den stillingen.... Er så deiligt att endelig ha fast ansettelse og vete det att man har jobb...
Dronningen! Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer med ny jobb...... Ha en fin dag:o)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Er det den i nærheten av der du bor. Vet at du ikke bor så langt unna meg..I så tilfelle handler jeg der innimellom og de som jobber der er så hyggelige!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer ) Da er vi ansatt samme sted da... Coop V/T
Hmmmmmm Skrevet 8. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2007 det er på coop prix på sem jeg jobber ja... alla di som jobber der er kjempe hygglige, trives utroligt bra der nede.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå