smurfelise Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Etter å ha venta i over 3 uker, fikk jeg endelig svar på fødeplass. Andre som skal føde på ullevåll da?? c",)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jepp!!!! :D:D Sendte privat søknad da jeg var 6+6 på vei jeg! Fikk svar etter 2 dager om at jeg hadde fått plass! Foreløbig termin er 28.februar! Men tror det blir marsbaby her jeg.... Hehe... Bare ikke det blir 29.februar eller 3.mars så er jeg fornøyd jeg! (Både gubben og jeg har bursdag den 3.mars skjønner du! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå