Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Er det slik på Quick response testene at en svak strek er en strek? den var heeelt lys, men den var der. I så tilfelle skal lillingen på 8 mndr få et søsken:) Det var planlagt altså Venter mensen på fredag, så kan være derfor den var svak...
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ja, det tror jeg ) Min graviditetstest (husker ikke hvilken jeg brukte) var streken svak, men ble sterkere etter hvert som dagene gikk og dette nivået som jeg i farten ikke husker navnet på ble høyere. Kanskje jeg kan gratulere deg? Lykke til i hvertfall...
Hannahs-mor06 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Ja, en strek er en strek;) mengden hcg er veldig lite i starten av svangerskapet, derfor denne streken er svak i starten..det beste er å ta fra morgenurin eller la urinen være i blæra i 4 timer før du tar testen, da vil mengden hcg være høyest;) Gratulerer så masse;)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Spennende dette da:) Tusen takk begge to!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 En strek er en strek ja! Gratulerer så masse )
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Tusen takk:) Har litt sommerfugler i magen ja... Ikke anonym, men
*tingeling* Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Eg tok ein sånn test, og då va streken veldig svak,men den va der og eg va gravid!!!! Gratulera så masse
Mammamia:) Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Så spennende! Du er nok gravid ja!! Jeg hadde også en svak, svak strek, men den ble sterke noen dager senere! Gratulerer!!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Tusen takk begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå