Gå til innhold

HALSBRANNNNNNN !!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynt med dette i det siste, er 23 uker på vei. å det gjør meg helt gal, våkner på natta og får ikke sove mere for det sviiiiir, så tok en gavison eller hva det nå heter funka ikke noe spess så da var det over på kjerringråd og har nå drikki ett glass melk funka ikke, en riskake, og vann, bris...... men det svir skikkelig ennå alt bare ligger å svir. bobler øverst i halsen. så klarer ikke legge meg ned for da er det som om syre renner ut av magen og opp.... au au au vil ikke ha det!! vil ha det bort! noen som vet noe, har mest lyst til å spy for å få bort litt hjelper det eller blir det bare verre???

Blir super gla for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vet hvordan du har det. (Er 20 uker på vei, og har masse halsbrann allerede.) Det er helt pyton! Tok du bare en enkelt gaviscon? Hvis det ikke hjalp, bør du nok prøve å tygge 2-3 i samme slengen. I tillegg hjelper det litt å ha en ekstra pute i sengen, sånn at overkroppen kommer litt mer opp. da kommer ikke syren så lett opp i halsrøret. Håper dette roer seg for deg. Klem :-)

Skrevet

jeg får prøve tusen takk for svar, smule fortvila og desperat. aldrig vært plaga eller hatt det før. men vet jo at gaviscon blir"ødelagt" eller hull i om man spiser men om man drikker vann da?? de sa ikke noe om det på apoteket, bare mat tror jeg. men får prøve å spise flere da:)

Skrevet

Link hjelper godt mot halsbann. :) Fås på apoteket.

Skrevet

Det er kanskje en fattig trøst at for de aller, aller fleste forsvinner halsbrannen etter fødselen - for min del var det nesten som å skru av en bryter.

Hadde mye halsbrann sist, men har heldigvis ikke merket mye til det denne gangen. Håper det holder seg sånn, for det er skikkelig ubehagelig.

Finn ut hva du reagerer på (kroppsstillinger, matvarer e.l.), slik at du kan prøve å unngå dem i det lengste.

Skrevet

for meg så har det funket med å spise is biter,det hjelper med en gang:)

Skrevet

de har sluttet å selge link på apoteket etter som det har gått ut..

Jeg har hatt halsbrand lenge, å jikk til legen å fikk utsreve noe som hette omaprecil lr noe sånn.. Funka supert, hr ikke hatt problemer etter at e tog det i ei uge.

Skrevet

Jeg har også vært mye plaget med halsbrann!

Fikk noe som heter Novaluzid hos legen min.Flytende på flaske.Tror du får det på apoteket uten resept.Hjelper med en gang og smaker godt også!!!Anbefales!!!!!:)

Skrevet

sweet harts funke fint på meg. koste 8 kr for en rull...

Skrevet

hehe.. vet hvordan du har det.. i natt fikk jeg ikke sove før i 4 tiden,., er akkuratt stått opp... pga halsbrann.. drikker melk det hjelper.. men i natt hjalp det ikke.. urk.. vet hvordan du har det..

Skrevet

prøv titralac!!! det funker dritbra. smaker peppermynte;) suges, tygges eller svelges hele med vann. funker best vis de tygges og svelges. jeg kan kjenne magesyra bare drar seg tilbake;) funker det ikke med to så venter jeg litt og tar to til;) kjøpes på apotek. 80 kroner boksen. (100stk)

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen:) holdt på å gå på veggen, det er jo bare så sinnsykt ekkelt og vondt. men vet åsså et det er masse mat og drikker som gjør det værre noen som vet hva???

vet at koffein og jus i allefall ikke gjør saken bedre men hva mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...