LuRiFaXeN Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 eg har så vond halsbrann "sure oppstøt" någen så har tips ka eg kan gjør for at det ska bli bedre?
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 har du prøvd apoteket? de har middel mot slik!..
alvis Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Du kan prøve å unngå sterkt mat og kaffe. Juice og sur frukt pleier heller ikke være bra. Ellers så har de medisin uten resept på apoteket. Bare spørr der. Hvis det er veldigt plagsamt så finnes det også medisiner på resept så da kan du ta det opp med legen din. Håper det blir bedre snart!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 jeg har blitt storforbruker av agurk,hjelper hos meg:))
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 prøv samarin eller nyco, det får du kjøpt på butikken:) Lykke til
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Link tabletter. Smaker mint og skal tygges. Fungerer fint, og er ikkje skadlige for deg eller barnet.
BabyV Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Jeg spiser fløteis. Leter fortsatt etter en is om heter vaniljestang for den er ganske liten, men i mellomtiden så har jeg kjøpt meg en 2 liters boks med is. Så snart jeg merker halsbrann så dytter jeg i meg en 3-4 skjeer med is. Virker som det roer det ned en del. Jeg spiser også et par skjeer med is hvis jeg for eksempel føler at jeg har spist for mye (stappmett følelse). For meg så får jeg ofte halsbrann etter det så da forebygger jeg halsbrann med et par skjeer is. Kanskje ikke det sunneste alternativet, men jeg tar heller et par skjeer med is for mye enn å ligge i timesvis med halsbrann.
Piipii Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Jeg bruker også link, syns de fungerer veldig bra:)
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 her er det bare lovehearts som har virkning på skiten..men til gjengjeld hjelper de veldig da! tre fire stykker,og det er søkk vekke!
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 ..flytende Gaviscon fra apoteket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå