li-li *mamabear* 15.08.07 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Bortsett fra vitale mål og vekt... )
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 helt sikkert noe sånt som: Nå har *Navn* Endelig kommet til verden! Han/Hun er **cm lang og ****gram!
@nne p@ l@nne Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Oi skal man planlegge det også :-0 Nei det vet jeg ikke, det får vi ta på sparket!
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Veit ikke hva det kommer til å stå, men veit det skal være mms, sånn at jeg slipper sende først en sms, og så en mms....=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Nei, det tar jeg som det kommer. Kan ikke planlegge alt heller...
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 hihi,er ikke det litt håpløst å planlegge nå?da snakker vi virkelig ned til minste detalj her ja;o) men jeg og blir å gå for mms for de som har telefon til det,så kan si såppas som at det blir en dyr mnd!
Venter på 3_de spire Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Sist sendte jeg bilde av baby`n på mms, skrev navn, dato, klokkeslett og vitale mål. Og at alt var bra med alle sammen.
Ioren Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Vi kommer vel til å ringe foreldra og søsknene våre. Så sende en MMS med "Her er ** født kl. 00:00 den 1.1. vekt + lengde" Ikke no mer fancy enn det tenkte jeg, men så har jeg egentlig ikke planlagt noe veldig heller da... Kanskje nevne visitttida til de som bor i nærheten og vi kunne tenke oss at stakk innom, evt. tatt med en liten setning om at vi gleder oss på besøk når vi kommer hjem, litt avhengig av hvordan ståa er der og da...
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 jeg sender gratis mms å sms å det tror jeg er bra ...så kan jeg skeie ut litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå