Gå til innhold

Så ble det stille gitt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

HVOR BLE ALLE SAMMEN AV?! *Være veldig ensom*:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er tilbake fra dusjen jeg=)

Skrevet

YaaaY! Kjipt å være helt alene..:(

Skrevet

jeg er her...kjeder meg:(

Skrevet

WOHO! Enda flere!!:D Ender vel opp med at JEG er den som legger meg:P Men IKKE ENDA!!:D

Skrevet

hehe...begynt med å legge meg klokka 4 og stå opp igjen klokka 2 på dagen:)

må legge meg før fem, hvis ikke får sambo fnatt hvis han står opp og jeg enda er oppe...hehe:)

Skrevet

Er her jeg og :D

Men spiller samtidig, så faller littt vekk innimellon :s hihi Lett å forsvinne inn i sin egen lille spille boble!!

 

Har forresten funnet en boks med 1kg punschpraliner fra ikea...

NAAAAM :D

Skrevet

en kilo hvaforno??:P

Skrevet

en eller annen tøydukke har visst tenkt å forgifte natta...

Skrevet

er her jeg også. men hva er greia med denne tøydukkanna da?? syke greier.. hmm,

Skrevet

Forgifte? Det er gøy med litt liv i natta;)

Skrevet

Ja, det var det :s en kilo med punschpraliner... Hihi

Må lese på boksen for å skrive det riktig;) Kjempe deilig sjokolade ting fra ikea! Men er jo farlig å ka 1kilos bokser med sjokolade i hus...

Skrevet

hva faen skjer her a egentlig??? noen som har fritidsproblemer eller???hmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Jammen forsvant dere nå da??

Kall meg dum, men jeg skjønte ikke denne tøydukke greiene :s Noe jeg har gått glipp av? hihi...

Jaja, hvis dere andre har lagt dere, så kan jo jeg sitte her å holde vakt.. HAHA!

Skrevet

Jeg er her da enda;) Sitter og ser filmer på youtube;)

 

Skrevet

Jeg så på den ene linken, der han holdt på å le seg ihjel:) hehe...'

Skal ikke si jeg gleder meg noe mindre;)

Skrevet

Han var jo bare dødssøt da!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...