Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 HVOR BLE ALLE SAMMEN AV?! *Være veldig ensom*
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 er tilbake fra dusjen jeg=)
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 YaaaY! Kjipt å være helt alene..
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 WOHO! Enda flere!! Ender vel opp med at JEG er den som legger meg:P Men IKKE ENDA!!
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 hehe...begynt med å legge meg klokka 4 og stå opp igjen klokka 2 på dagen:) må legge meg før fem, hvis ikke får sambo fnatt hvis han står opp og jeg enda er oppe...hehe:)
OnlyMe Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Er her jeg og Men spiller samtidig, så faller littt vekk innimellon :s hihi Lett å forsvinne inn i sin egen lille spille boble!! Har forresten funnet en boks med 1kg punschpraliner fra ikea... NAAAAM
Gjest Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 en eller annen tøydukke har visst tenkt å forgifte natta...
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2007 http://www.youtube.com/watch?v=cXXm696UbKY åååå nei så søt! Ler jo så han faller overende stakkars:D
lillegull:) Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 er her jeg også. men hva er greia med denne tøydukkanna da?? syke greier.. hmm,
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2007 Forgifte? Det er gøy med litt liv i natta;)
OnlyMe Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Ja, det var det :s en kilo med punschpraliner... Hihi Må lese på boksen for å skrive det riktig;) Kjempe deilig sjokolade ting fra ikea! Men er jo farlig å ka 1kilos bokser med sjokolade i hus...
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 hva faen skjer her a egentlig??? noen som har fritidsproblemer eller???hmmmmmmmmmmmm
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. august 2007 http://www.youtube.com/watch?v=dQnTfXeRQyE&NR=1 Og så denne!!
OnlyMe Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 Jammen forsvant dere nå da?? Kall meg dum, men jeg skjønte ikke denne tøydukke greiene :s Noe jeg har gått glipp av? hihi... Jaja, hvis dere andre har lagt dere, så kan jo jeg sitte her å holde vakt.. HAHA!
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 8. august 2007 Jeg er her da enda;) Sitter og ser filmer på youtube;)
OnlyMe Skrevet 8. august 2007 #20 Skrevet 8. august 2007 Jeg så på den ene linken, der han holdt på å le seg ihjel:) hehe...' Skal ikke si jeg gleder meg noe mindre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå