Gå til innhold

æsj!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig så jævla stort med å få den lille opp på magen med en gang man har født??? æsj!!! min skal hvertfall vaskes først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med HI!!!!

de ungene er så ekle!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja babyen må jo skrubbes!! og ha på bleie i tilfelle den tisser eller bæsjer. Og så må den ha på tøyet som jeg har kjøpt sånn at den er fin og pyntet til jeg kan ta i mot den på armene. Hva slags såpe vil dere at de skal bruke da?

Skrevet

hva er det som er så grusomt med det da? det er tross alt din unge å syntes det var stor stas når han lå der med de store blå øynene å skua!

Skrevet

ja, det beste er å vente med å ta i ungen til den er konfirmert. Eller er ferdig med puberteten. Fy faen så grisete det er, egentlig, hva tenkte vi på?

Skrevet

Hvis du får de til å skubbe den med en sånn potetskrubbe først da? Han blir gjerne litt rød, men i allefall ren!

Skrevet

jeg har skrevet på ønskelista til føden at de skal bade babyen i grønnsåpe, deretter i klor FØR jeg vil holde den! ÆSJ! ;p

• 2 uker senere...
Skrevet

Du fortjener ikke bli mamma, seriøst lite voksen,

Skrevet

Komme med sånne teite innlegg..

Enten er du for ung eller dum i huet til å bli mamma.

Skam deg!

At barnet kommer ut og vil til mamma er jo bare søtt uansett hvor

mye slim å blod den har på seg...

Skrevet

For en umoden stakkar DU er....

Skrevet

Litt søtt at du tror på dette her også, da.

Skrevet

din egen unge??du ble vel sluppet på hodet....

Skrevet

jeg må da si at jg syns ikke andre unger akkurat ser så fine ut med en gang de kommer ut.men er jo noe anna når din endelig kommer ut da... herregud,så teit å spør om de kan vakse den først da... rare folk...

Skrevet

Er det mulig å være så umoden? Jeg hadde vært verdens lykkeligste når de hadde lagt babyen i armene mine for første gang, og da hadde jeg ikke brydd meg døyten om blod og slim.

Skrevet

Jeg skal ta imot babyen min med åpne armer :)

Det er jo tross alt mitt gørr og hun har ligget i....

De tørker jo dem tross alt litt før moren får ungen da....

Skrevet

At det går ann sier jeg bare!!!! Ekkelt og få babyen opp på magen uten at den er vasket,hmmm...Er jo det herligste med hele fødselen og få den opp på magen....'

VOKS opp a....

Skrevet

Kan ikke være så veldig begeistret for barnet ditt du.....

Et nyfødt barn er jo det vakreste som finnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...