Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg hater min nyfødte baby, noen som vil ha? leggern ut på finn.no for sikkerthets skyld. dere finner Han der under katter! faen meg ikke verdt noe mer! annonsen kosta meg faen 25 kr, så fint om dere kan ta den i oppkrav, sånn at han ikke har kosta meg en dritt! (sendes naken i posten)!!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Et av de kvalmeste forsøkene på å være morsom jeg har lest her inne!
camosilla Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Dette er jo bare tull! Sikkert samme som skrev et dårlig innlegg tidligere i sommer, og h*n innrømmet at det ikke var sant. Oppmerksomhetstrang kaller jeg det. Denne personen blir bare glad jo flere som svarer på innlegget....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå