Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Skriver en oppgave om det nå... Noen som vet mer enn meg? Er så dårlig på å lete på nett...:/ Dette har jeg skrevet foreløbi da : En motemesse er en framvisning av kolleksjoner som kommer til butikkene om ca 6 mnd. Retter mot butikker og deres innkjøp. Moteoppvisningene på messene er viktige.. De gir deg ett totalt innblikk i hva som kommer og hva som er på markedet. Ved siden av klærne ser vi hvilken make-up og hårfrisyrer som passer til moten som kommer. Må jo nesten skrive mer...
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Ikke svar på spørsmålet, men hva er det du studerer?
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 På NKI? Det har jeg vurdert også! Er utdannet kjole og draktsyer, og tenkte at det vil være en perfekt ekstrautdannelse som sikkert vil gi meg større muligheter til å få enkelte jobber. Er det gøy, spennende? Vanskelig?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 På nki ja! =) KJEMPEMORRO!=D Jeg synes det er lett da.. Kanskje fordi jeg synes det er interresant! Bare fått 5`ere og 6`ere hittil :-) Og jeg er IKKE skoleflink ellers.. *skrytelittog* Hehe.. Men seriøst.. kjempespennende! Du lærer så mye du har bruk for til daglig og! Hvilken sminke som passer til de øynene, hvilken bukse, farge, form etc til den kroppen osv...Lage deg egne collager osv! =D Noen kjedelig oppgaver og da selfølgelig.. Men det har jo alle skoler =P
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Ja, jeg føler det er veldig interessant for meg. Og det er nok sånn at man får gode karakterer når man gjør noe man syns er spennende. Allmennfag er liksom ikke noe å rope hipp hurra for, men dette derimot;) Det har jo noe med utdannelsen min å gjøre. Hmmm... Takk for svar!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 så spennende!!! er det vanskelig å få jobb med en slik utdannelse, ble litt ivrig nå.. er drømmen det der ..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 kanskje få med at det er flere etablerte designer og at som ofteste får unge spirer og vise frem litt. at de blir dekket av alle moteblader og hvordan en moteuke er lagt opp..vet jo ikke helt hva oppgave teksten går ut på, men kan sikkert være lurt å skrive litt om alt som skjer bak, før og under og etter en moteuke, om det er noe finaleshow, hvilke steder i verden det er mote uke, når på året... hehehe.. synes dette er kjempe gøy.. så ble litt engasjert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå