Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hvorfor ikke ha en liten "ordinær" bag e.l som kan ligge i kurven under bagen på min TFK-vogn? Det bare slo meg da jeg kikket rundt idag....stelleveskene er jo så dyre!! Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg har bare kjøpt en vanlig bag, fant en som er passe stiv, slik at den er lett å åpne med en hand:) Er vel egentlig en sånn bag til å ha oppå trillekofferten, men den passer perfekt. Kosta 199,-
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg har en stelleveske, den har faktisk også vært mye brukt. Spesielt glad i stellematten og mulighetene for å ekspandere den. Men nå, med sportsvogna syntes jeg den ble for stor og har kjøpt meg en helt vanlig, liten, Bjørn Borg veske. (sånn firkanta med flapplokk) Det fungerer like fint det! Liker ikke å ha noe i kurven under, har liten kurv og bruker plassen der til regntrekk, insektsnett, MeiTai og slikt, samt ting jeg handler dersom jeg er i byen...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Hva har dere til en hver tid i stelleveske? (som dere skjønner er jeg førstegangsfødende....termin om noen få uker)
Marolla Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg brukte ei vanlig veske helt til jeg fant ei brukt ei til 20 kroner. Den ser helt grei ut, har mulighet til å ta av en del som kan brukes som stelleunderlag og ett rom.
Marolla Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Jeg har 2 skift, bleier, gulpekluter, salve, snørrsuger, smokk, tom flaske, ammeinlegg, engangsunderlag fra libero og våtservietter.
mayaya Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 i veska har jeg: bleier, våtservietter, engangsunderlag, en smukk eller to, noen tomme brødposer (til å pakke bleier og evt klissete klær i) og et skift dersom vi skal være lenge ute.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Jeg har alltid med Bleier Gulpekluter Et ekstra teppe Skifte klær (de tisser nemlig av og til igjennom ALT) hehe Smokk er greit å ha ekstra av hvis din baby begynner med det Ammeinlegg
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 I stellevesken har jeg til enhver tid bleier, våtservietter, gulpekluter, stelleunderlag, et skifte dersom det skulle gå galt eller det blir kaldt osv, solkrem, insektmiddel osv. (er vel alt etter hvor en bor og årstid). Men det er i grove trekk det jeg alltid har med meg, men føler ofte jeg hr med meg hele huset i den veska.. "Tenk dersom ditt og datt" vettu
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Jeg har våtservietter, skift, bleier, mat, snacks (kjeks, banan etc), lommebok, røyk, lighter, div rot, sko, ekstra sokker, tykkere tøy/jakke, flaske, drikke, og varierer riktignok utfra hva jeg skal og hvor lenge jeg skal være borte hjemmefra.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Får dere plass til alt det der i en stelleveske??? HI
Marolla Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Man må ha plass til en del.. jenta mi klarer glatt å bæsje seg gjennom alt hun har på seg 2 ganger iløpet av en time.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Og mer! *kløpper på pakking/STAPPING* Det er derfor jeg har hatt stelleveske, helt utrolig hva jeg får plass tli i den asså! Samme med den lille, har med omtrent alt det der i den også, funker knallbra det.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Vi har en plastpose med en eller 2 bleier og våtservietter...evt. en sånn stor tøybleie som vi bruker som underlag.
Tøttå Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Jeg bruker en "ordinær" stor veske/bag jeg kjøpte for noen år siden. To store rom, funker som bare det. Så ikke helt at jeg måtte ha en stelleveske som matchet vognen eller noe slikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå