Gå til innhold

noen her inne som har hatt SA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

blødde dere mye? hadde dere ondt?

isåfall,gikk dere til legen,eller gikk det over av seg selv???

*hjelp*

Videoannonse
Annonse
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

hm men ble ikke du sterilisert etter ks?

jeg har hatt prov. abort og jeg blødde ikke mye, men jeg blødde bare i 2 dager etter ks og da.

Skrevet

Jepp...hadde SA i julen 2005...startet å blø 20.desember og holdt på til rundt nyttårsaften ca...Hadde sterke rier hele julen...Gikk på legevakten, ble henvist til gyn.pol på KK...der tok de ul, først 20.desember, så i begynnelsen av januar, og målte hcg nivå...

Var ikke noen god opplevelse, men kom meg gjennom d...

Skrevet

Hadde en SA for 6 år siden i uke 11. Blødde som en kraftig menstrasjon ++. Smerte er veldig subjektivt, men hadde ganske vondt, men ingenting som rier eller noe sånt, mer som veldige mens smerter. Oppsøkte legevakta, og de konstaterte SA og sa jeg kunne få dra på sykshuset og få utskrapning der. Men forsto det litt som om det var mitt valg, og at jeg ikke måtte.

Tror du du opplever en SA? Du kan jo uansett ta kontakt med legevakt /fastlege og høre hvordan du skal forholde deg!

Men husk at blødninger ikke alltid er synonymt med SA.

Skrevet

har hatt Flere SA og har blødd som en litt sterk mens. vært en gang til lege, måtte ha utskrapning da jeg var ganske langt på vei. om du skal oppsøke lege eller ikke kommer ann på hvor langt på vei du er og hvordan smerter du har. Sterke smerter kan indikere ekstrauterint svangerskap og da må du til lege

Skrevet

nei,,ble ikke det..var det som var meningen.men pga situasjonen så hadde de ikke tid.

men hvem sa det gjelder meg?

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

nei jeg bare lurte.. fordi tanten min steriliserte seg under ks og hun ble gravid igjen.. så jeg tenkte at kanskje det ikke var så sikkert :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...