Gå til innhold

Keisersnitt pga seteleie.. men hva om den snur seg ??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har naa faatt 16 som dato, der jeg skal ta planlagt ks.. pga . baby i seteleie... skal inn til time den 15. der jeg faar moete legene som skal operere osv...

Saa lurer jeg paa en ting da.. sjekker de da om babyen forsatt ligger i seteleie? Og om den evt. skulle ha snudd seg..? og om den har gjort det, vil det gjoere at jeg da ikke faar ks allikevell.... ??? Naa har jeg jo gaatt aa forberedt meg paa denne datoen.. og forberedt meg paa ks..

Saa viss jeg plutselig skulle faa beskjed om at det ikke blir noe ks allikevell ville jeg jo bli knust.. :( Haaper noen kan svare meg paa dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) er ikke helt sikker, men muligens?? Vet iallfall at på sus så er de mest opptatt av naturlig fødsel, snakker av erfaring...

Men på den andre siden er det allerede bestemt så blir det kanskje sånn??.. Tvile sterkt på at det snur seg så sent.

Har de prøvd å snu den lille??

Uansett ks går helt fint, hatt det selv på sus, og må kanskje ha det denne gang også:)

Skrevet

off.. haaper det er bestemt... De spurdte om jeg ville proeve aa snu.. men jeg takket nei.. har saa mye smerter i begge nyrene, pga forstoerret nyrer.. saa aa begynne aa klemme rundt paa magen min var det siste jeg oensket.. saa da ble det satt opp ks dato...

Faar vel egentlig bare haape at babyen ligger med rumpa ned forsatt da.. for naa har jeg innstilt meg paa ks. og at den 16 faar jeg endelig moete den lille ... etter mange tunge mndr, med sykehusbesoek og smerter..

Skrevet

Skjønne veldig godt at du da takket nei til det:)

Men hvis du har hatt så mye problemer med nyrer så er det ikke sikkert at de endrer noe uansett.

Så har det noe med hva du har innstilt deg på, hvis du har hatt mye smerter og generelt er trøtt å sliten så er kanskje ks det beste for deg enten rompen stikker opp eller ned:)

Lykke til:)

Skrevet

ja jeg haaper iallefall de tar hensyn til det.. :)

Men jeg holder uansett et lite haap paa at babyen holder rumpa si nede videre jeg da.. just in case:P hehehe.. :)

Takk for lykkeoenskinger:)

Lykke til, til deg ogsaa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...