Gå til innhold

Jeg er så leeeeei...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt kjipt å skulle innrømme det, men det er faktisk en annen bruker her inne jeg er så innmari lei at jeg blir nesten litt småkvalm hver gang jeg ser hun har laget ett nytt innlegg.

 

Jeg leser ikke innleggene hennes, gjorde det ikke før hun skiftet nick heller... Men likevel, uten engang å ha lest, så blir jeg litt småirritert...

Og det irriterer meg at det irriterer meg, hun har jo like mye rett til å bruke forumet som enhver annen har. (hun er riktignok ikke særlig mye på småtroll...)

 

Og jeg har innsett at jeg kanskje egentlig skjønner enkelte kommentarer både jeg og andre har fått her inne tidligere. Hvor folk rett og slett er drittlei av oss...

 

Merkelig hvordan slike ting alltid slår begge veier...

(noen er drittlei meg, jeg er drittlei noen andre osv...)

 

Og til deg det gjelder, du vet det ikke, og jeg beklager tankegangen.

Har ingenting mot deg eller noe...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Det følte jeg at jeg måtte. Hjalp en masse, lettet på trykket.

Skrevet

prøvd å skrive det, for så å trykke delete istedet for lagre?

Skrevet

Nei...

Da er mye av poenget borte.

Skal man "tømme seg" så er det jo greit med litt respons...

Skrevet

Men kjære mæ... La no dama få lætt på trykket om hu vil det da!!!

Skade vel ingen det?:)

Skrevet

Ingen hadde reagert på samme måte dersom jeg ikke hadde vært anonym.

Jeg har ikke nevnt noen nick, ikke vært ufin, ingenting...

 

Takk for støtten Kari og lilleprinsen.

Skrevet

Herregud. Her inne får man pes for absolutt ingenting.

Det kommer et innlegg fra en anonym som forteller at hun er lei noen brukere uten å nevne nick, og det er krise liksom...

Syns vi har sett verre tilstander i det siste, der bla pølsa, tillab og ellie (tilgi meg om noe av dette ble feil) der folk kaster seg på og heller enda mer bensin på bålet.

Så RO ned når det kommer noe så uskyldig som dette da!

Skrevet

Takk AneB...

 

Småtrollerne liker å ha noe å krangle om og noen å hakke på, det er grunnen til at jeg er anonym. Hvis ikke blir det nok mye baluba...

Noe det har vært nok av de siste dagene...

Skrevet

Synes det bare var ett unødvendig innlegg jeg. Thats it :-)

Skrevet

Bare kos det:)

 

E ikke hær så masse, men har merka at d e nån som e veldig ivrig på å rakke ned på oss som ikke e like "smart" som dæm...

 

Æ spør som æ har vett te, å får altid hjelp te d æ lure på.

Men når æ læs en del andre innlegg, så e d litt for ofte at folk e frekk å ekkel me oss vanlig dødelige:p

 

Syns d e unødvendig æ, men d e jo min mening da:)

Skrevet

Så du, Pølsa, kan bestemme hva som er unødvendig og ikke?

Hva som passer deg at er her inne?

Du fikk så det sang etter i går, noe som slett ikke var noe jeg bifalt iallefall.

 

Men det er slike kommentarer som de du har gitt meg på dette innlegget som gjør deg til "anonymmat"...

 

Jeg ser ingen grunn til at dette innlegget er unødvendig. Dette er en sak som betyr noe for meg, jeg liker ikke at situasjonen er sånn, for meg. Det er greit å få luftet det og kanskje til og med bli ferdig med det.

 

Kan du, for fremtiden vennligst definere for meg hva som er unødvendige innlegg slik at jeg slipper å gjøre den feilen her igjen kanskje?

Mannetrøbbel?

Bleier?

Sex?

Intimhygiene?

Barnehage spørsmål?

Frustrasjon over svigerfamilie?

Skrevet

Fordi det meste av de du nevner her handler om familie og barn... Det er derfor vi har denne siden. Ikke for å fortelle hverandre hvor lei vi er av folk her inne.

Skrevet

Ok, hva da med følgende;

- "med denne linken kan du søke opp mobilen til din kjære"

- "du som SER, kan du finne bilnøkkelen min?"

- "noen som har peiling på motemesser her?"

 

Det har da ingen verdens ting med familie og barn å gjøre?

Men det er da helt greit?

 

Jeg lurer som sagt på når det ble du som ble myndigheten som skal avgjøre hva som er nødvendige og unødvendige innlegg her inne.

Og jeg fortventer et litt bedre svar enn overnevnte.

Skrevet

Ja, og ser du hvilket forum de er lagt ut på?! SKRAVLE...

 

Du har lagt ut dette på SMÅTROLL 0-1 ÅR...

 

 

Jeg har da aldri sagt jeg bestemmer hva som er greit å legge inn her inne. Men når du legger ut en sånn tråd, regnet du kanskje ikke med å få reaksjoner du...

 

Jaja

Skrevet

Ok, andre eksempler, HERFRA!

 

"hvem er det egentlig som skal bestemme her inne?"

 

Mon tro om det kanskje var siktet til, tja, deg?

 

Du sier tråden er unødvendig. Jeg forteller deg at det kanskje er en nødvendighet for meg å få blåst det ut slik at jeg kan bli ferdig med det.

Men det driter du i, for DU mener dette er en unødvendig tråd.

Det er mye annet her inne som også er unødvendig, men ser ikke at du er inne på de trådene og skriver det?

 

Og apropos unødvendigheter, det vet vel du en del om fra før?

Bare en vestentlig forskjell på deg og meg der isåfall, jeg er ikke ufin, det var du.

Skrevet

Jo, og jeg har da forresten ikke sagt noe om spesifikke forum. Det er du som har gjort det.

Dama er som sagt lite her inne, så kanskje det er skravle som er relevant?

Skrevet

Jeg driter i om innlegget var siktet til meg eller mummitrollet for den saks skyld.

Tråden er unødvendig fordi det er ikke spesielt koselig her inne fra før av! Nettopp hatt en laaaaaaaang tråd med personhets (nei, sier ikke at du gjør det) med over 100 svar på. Så du er ikke akkurat med på å få opp stemninger her inne ved å fortelle alle hvor lei du er av en person her inne. HVA er vitsen?? Føler du deg bedre når du har gjort det??

 

Be my guest. Gidder ikke svare deg mer på denne sinnsykt latterlige tråden din.

 

So long!

 

 

Skrevet

Men HALLOOOO!!!

Henne sa jo ikke noe navn!!!

Ingen ble uthengt i denne tråden, men at du hisser deg opp pga det sier vel mer om deg!!!

Skrevet

Og du bidrar noe veldig til den gode stemningen... Knallbra, du er jo bare SÅ hyggelig, spesielt med meg nå.

 

Det er vel faktisk en liten unnskyldning til brukeren som ligger i mitt hovedinnlegg. Dersom du hadde lest det skikkelig kanskje du hadde sett det?

At jeg ikke trives med situasjonen?

 

Hvor hårsår og hurpete er det mulig å bli liksom?

Jeg har ikke gjort hverken deg eller noen andre noe.

 

Skrevet

Klarer ikke dy meg..

 

HVORFOR be om unnskylding, offentlig, til en som ikke vet du ikke liker henne da?!

 

Skjønner bare ikke vitsen. Slike innlegg passer vel best på kranglesiden? Egentlig ingen steder.

 

 

Du skriver som om det er verdens undergang at noen har gått imot deg på denne tråden.. Hva forventet du? At folk sa... "Næmmen! Sier du det?! Så koselig. Jeg også faktisk! Send meg pm om hvem det er da! "

(LES:ironi!)

 

Ja, jeg er i kranglehumør nå ;)

 

KLEEEEEEEM

Skrevet

"jeg skal ikke svare mer..."

 

Neheinei, ser det!

 

Dette innlegget handler ikke egentlig om henne, ikke om deg heller, det handler om meg og mine tanker og mitt behov for å få luftet de tankene.

 

Det er slett ikke verdens undergang at noen har "gått mot meg". Forventet egentlig ikke annet.

Men jeg forventer faktisk av voksne, oppegående mennesker at de skal være kapable til å holde seg saklige, noe du gang på gang viser at du ikke klarer.

 

Og den der "kleeeeeeeeeem" greien der, den kan du spare deg for, dette er hverken msn eller kosepjatting på Nettby.

Jeg skriver ikke engang slikt til mine venner, så jeg forventer at dersom du faktisk vil diskutere med meg, så holder du deg sånn noenlunde saklig og litt mindre av slike skriverier som lillebrors venninner bedriver.

Skrevet

Jeg gidder ikke holde meg saklig i sånne tråder som dette.

Blir for dumt!

 

 

Nattinatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...