Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Ja, gratulerer så mye!!!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 :D:D:D:D:D:DDDDD takk!!!!
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 hurra for deg som fyller..åsså orker jeg ikke mer:p grattis
hit og dit Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Gratulera med dagen. Håper det går bra med deg no!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Går bedre nå, fått pusi på avstand, litt rart at hun ikke kommer springende men heller der oppe enn her nede oppbanket og døende :
Gjest Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Jøss, er du ikke eldre? Hehe, utfra innleggene dine trodde jeg du var noen år eldre! *ler* Grattis med dagen, fra nå av går det nedover! (Sad, but true...) Hehe
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 Kjerring til sinns vet du Hufsemor ;-) Mannen min blir 31 i år og han sier det samme som deg.. alt jeg vil ha er pakker uansett.. rive av papiret selv om jeg vet hva jeg får ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå