*betty*spaghetti* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Blir gal jeg.... typen sier nei eri kke henne,,, jo????
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 nei men hver gang jeg er reklamen, når hun begynner å "rocke" med gitaren på starten tror jeg det er kødd.. haha
Slostril Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Nei det er ikke henne. (hun ligner jo ikke engang?) Men at det ser ut som en billig kødde-parodi-reklame det er riktig! Blir nesten litt flau på Valentina sine vegne..
*betty*spaghetti* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg synes det er så stor lik het, håret, tenna fjeset alt stemmen! Trodde det serr var kødd når jeg så det første gang! hehe
Anne-B. Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Nei, er ikke henne, men hun ligner, spesielt i munnen. Hehe, ser for meg denne Valentinadamen som hun som står bak disken på den lokale baren, hun er alenemor med barn som nesten alle er i tenåra, også er hun den dama som alle menn, både unge og gamle, faller for, derfor henger de i baren der.. Hehehe:P Er vel det som er litt av essensen i køntri, sliterne med livserfaring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå