Tpop Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Har sitti å søkt opp innlegg angående å bade i klorvann (basseng) på offetlige bad. Er i uke 35+2, og noen skriver at det skal man ikke og andre sier at det ikke gjør noe. Skal på spa med mannen min (hans dag),men jeg kunne jo tenkt meg å duppe meg i bassenget:)
limø Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Du kan bade i svømmebasseng, men ligg unna boblebad på offentlige steder. Dette har jeg fra jordmor. Varmen i boblebadet var uehldig når man er gravid, det var noe med blodtrykket tror jeg. Kos deg på spa!!!!
Gjest Ut på tur Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Bad nå mens du kan, etter fødselen er det en periode vi ikke kan bade....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå