Gå til innhold

De evige spm ang offentlig bad....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sitti å søkt opp innlegg angående å bade i klorvann (basseng) på offetlige bad. Er i uke 35+2, og noen skriver at det skal man ikke og andre sier at det ikke gjør noe. Skal på spa med mannen min (hans dag),men jeg kunne jo tenkt meg å duppe meg i bassenget:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bade i svømmebasseng, men ligg unna boblebad på offentlige steder. Dette har jeg fra jordmor. Varmen i boblebadet var uehldig når man er gravid, det var noe med blodtrykket tror jeg. Kos deg på spa!!!!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Bad nå mens du kan, etter fødselen er det en periode vi ikke kan bade....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...