Gå til innhold

Hoff...... litt irritert nå ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*stange hue i veggen av irritasjon...ser snart stjerner*..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irritert for da?

Skrevet

ÅÅÅ.. du vet det som hendte tidligere i sommer.. anupp og jeg besøkte ei venninne og sønnen hennes på 3 år.. og sønnen var atal mot snupp så vi gikk etter 10 min..

Hun ville vi skulle møtes i morgen.. greit det.. møtes ute og ta en is.. og så sa hun snupp og jeg kunne besøke henne hjemme..

Og da sa jeg at det er best for unga å møtes ute så det ikke blir noe krangling og greier..

Hun sa at sønnen var over det derre stadiet hvor "det er mitt ikke rør" greiene pågikk..

Men jeg svarte at jeg ville ikke ta sjansen (vil være ærlig) for det var så leit sist gang og jeg har dårlig nok selvfølelse på snupp-fronten fra før.. så ville helst vi møttes ute..

Like etter sendte gubben hennes mld te gubben min på msn og spurte om vi ikke turte å komme på besøk pga sønnen dems..

Og da sendte jeg en mld te hu etter det om at jeg svarte på sms siden mannen hennes lurte..at:

Vi syntes forrige besøk var litt trist og det var grunnen til at vi ikke har kommet på besøk i det siste..

NÅR JEG VET AT EN UNGE VIL TE SEG ATALT MOT SNUPP SÅ ER DET KLART JEG IKKE VIL DYTTE HENNE BORTI DEN UNGEN PÅ EN STUND DA...IALLEFALL TIL DEN UNGEN VIRKELIG HAR LÆRT SEG SKIKK..... Huff.. har fortsatt vondt jeg etter sist..

Hun er så tillitsfull og ville leke og alt ungen gjorde var å skrike til henne og rive vekk leker og beskylde henne for ting hun ikke gjorde..

Skrevet

Æsj så kjedelig da!

Kanskje han har blitt bedre?

Men er jo greit å møtes ute nå så lenge været er så bra! Er jo bare deilig å være ute da!

Skrevet

Da han va atal sist så kom det tåplige unskyldninger etter hverandre.....

Tviler han har lært..de lar han herje som han vil..dessuten er det snakk om april-mai.. har han fått en vidunderkur da eller??

Da de besøkte oss før bursdagen hennes tok han lekene hennes og gjemte de..selv de lekene hun lekte med..

Og så lekte han med gå-bilen hennes og rygget rett på henne selv om jeg sa stopp og sa fra at hun var bak..

Foreldrene satt bare i sofaen og sa ingenting..

De gørr-puser den ungen så jeg nesten blir gal...

Vil ikke ta sjansen på enda en trist besøk.. EVER.. ikke før jeg ser ungen kan te seg..

Kanskje jeg ikke er ei god mor..men jeg skal jammen meg ikke besøke noen jeg VET kan te seg atal mot snupp... ingen vits i å jørs på å ha en dårlig dag..

Huff... får gå å legge meg.. har helt vondt bare jeg tenker på sist gang..

Skrevet

Skjønner deg jeg =)

Skulle jo ikke være noe problem å møtes ute, så lenge været er så bra =)

Skrevet

Skjønner, ikke artig å gå på besøk, også blir det bare kjefting og irettesettelser. Da koser man seg ikke. Men samtidig, kan jo hende at det går bedre denne gangen.

Skrevet

Du må kanskje være helt ærlig med dem, og si det som det er. Irriterende når foreldrene selv ikke sier fra, men sånn sett, om dere drar på besøk, så må du jo nesten bare si fra til ham selv, når dere er der. Som om at det skulle være snuppa di som gjorde sånt mot en annen unge.. Og i alle fall om de er på besøk hos dere.

Er de flaue på ungens vegne, eller ser de rett og slett ikke at han holder på å bli ufordragelig? Det er jo ikke ungens feil, men deres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...