HulaHula Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Ønske ikke flere unga for øyeblikket, hadde ett tungt svangerskap nu sist.. Så henta mæ ut p-pilla idag å fikk en sint sambo.. Han hadde nåkka å si i denna saken mente han.. Æ syns ikke d ,for d e min kropp å ikke hannes som må gjenna detta på nytt.. Han mente d va ett dårlig argument.. Oxo har æ rett å slett ikke lyst på en til me d første..
Sussa jan 2016<3 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Det e jo en felles avgjørelse...!!!! og det e jo ikkje han som kjenne korsen det e å gå gravid.... kor lenge sia e det du fikk...????
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Dette må være noe av det latterligste jeg har hørt på en god stund. Beklager Eli-kj, men ærlig talt... Hvilket århundre lever mannen din i, eller bør jeg spørre hvor han kommer ifra? Nei, nå kjenner jeg at jeg ble mektig provosert, så beklager hvis jeg sier noe som går over streken... Det er du som bestemmer om du vil ta p-piller! Det er du som må avgjøre om du er klar for flere barn. Osv.... Stå på ditt!
HulaHula Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Æ tok dn avgørelsen aleina etter æ hadde nevnt d for han, da uten at han sa nåkka.. Har vært kjempe redd for å bli gravid, for syns d e nok å ha to. Dessuten e han på jobb fra 07 på mårran te 20 på kveldan å e ikke så mye me ungan ainna enn i helga, altså lørdag å søndag.. Å ikke en gang da har æ nåkka fri.. Så e på en måte aleina me ungan, å makte da ikke å gå ni nye mnda uta hjelp te nåkka oxo sitte hjemme me tre.. Har ei på 5 å en som akkurat fylte ett år..
HulaHula Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Lompa75 Ja d e latterlig hele greia.. Trur han e fra en ainna planet, etter detta ;o) Står på mitt å har tatt p-pilla mi idag ,så får han bare være sur å sint.. Godt d va flere som reagerte )
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 He he... Ble bare litt sinna et øyeblikk ;o) Bare så for meg situasjonen, hvis gubben min hadde reagert slik, for da hadde det blitt månelyst her ;oD
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Akkurat her er det faktisk du som tar avgjørelsen. Enkelte mannfolk tror at det bare er å bestille seg noen unger. Er jo ikke de som skal gå gravid nei. Ungene skal også følges opp, og det er jo veldig enkelt for ham da som tydeligvis ikke har tid til dem. Har vært igjennom en lignende diskusjon men mannen min. Jeg har ingen plager når jeg går gravid, men jeg synes rett og slett ikke noe om å være gravid. Har nå gitt ham ett barn og har ett til på vei, og jeg mener det er nok. De skal som sagt følges opp også, og så krevende som førstemann er, så er det nok med 2 barn. Stå på )
HulaHula Skrevet 8. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2007 Hadde ingen plaga me første, men me nr to va æ extremt dårlig nesten konstant.. Va innlagt to gang på sykehuset for hyperemesis, å d va ikke mye artig.. Syns oxo d e nok me to, man skal jo ha tid te dæm oxo.. Å ser jo bare nu at d e mye me to for min del.. Så sa te han, ska du ha flere unga får du finne dæ ei som vil gi dæ en te :oP Da blei han spak..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 herregud da..han kan jo ikke bli sur for det...det er jo din kropp,men det er jo deres avgjørelse sammen også da...kanskje han bare ble litt sint fordi du ikke hadde sagt det til han?
HulaHula Skrevet 8. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2007 Har nevnt te han at æ blei å bynne på p-pilla, å da sa han fint lite..
nennemor og vesla Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Fikk også en kryptisk kommentar fra sambo om at det var vel ikke noe vits i å begynne på prev. etter fødselen. Tror han ser for seg to tette, men det er min kropp, så om han blir sint når jeg finner fram p-ringer etter fødselen så får han bare bli sint. Det går nok over. Tror også at kroppen min trenger å slappe av litt etter graviditeten. Er ikke han som går opp mange kg, ikke kan nyte div mat og en god rødvin, osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå