Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal de kommende 3 dager samle 3 ulike eksemplarer av mine etterlatenskaper for å enten bekrefte eller avkrefte et magesår som jeg er sikker på har oppstått pga av det faktum at jeg er kvinne, med alt det innebærer. I det øyeblikk jeg mottok papirposen med prøveglassene i, kjente jeg forstoppelsen kom krypende som et illevarslende tegn på grusomme dager med danglebær og scheriprokt. Det formelig snurpa seg til fra hoftekammen til knærne! Ego; jeg kommer ikke på tørre møkka å få til å drite før ut i neste uke en gang.

Dette til orientering.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler*...sorry, men du skriver så morsomt. Lykke til med drittprøvene :)

Skrevet

Det er jo dessverre slik at det følger liten verdighet med denslags, og mange muligheter for avstumpede personer som meg til å fnise ukledelig, hehe. Skitt fiske!

Skrevet

Rensa parafin!!! :-DDD Så får du nok "kammarn" ut Piri! :-D Men om det ødelegger prøvene er vel annen sak? Hvis ikke så får du drikke sviskesat, spise sviskegrøt og sviskekompott :-D Da tenker jeg det blir fart på "sakene" :-DD

Skrevet

Hvorfor må du ta dritprøver for å finne ut det da? Har de ikke oppfunnet gastroskopi der du bor :-)?

10 minutter med litt spying og brekkninger så finner dem fort ut det.

Skrevet

Vi har vært i nesten samme situasjon...

Flisa hadde hatt diare ( da mener jeg skikkelig løen i kørja) i 5 dager, spiste ikke, drakk fint lite og var ordentlig pjusk.

6. dagen bar det til legen og hun lurte på om vi hadde tatt med en avføringsprøve. Skulle vi det? Ingen hadde sagt det til oss..... Vi ble jo litt flaue over at vi ikke hadde tenkt på det og så for oss at vi måtte dra hjem igjen og vente på skiten.

Det gikk to minutter, datteren lekte fint og rolig i lekekroken - KABOOM, du er den heldige vinneren av dritt fra nakken og ned!

Gjett hvem som måtte sope dritten med en mikroskopisk teskje opp i en enda mindre beholder?

Ikke jeg!

Jeg skiftet på Flisa, mens mannen sopte og brakk seg i latterbrus fra meg!!!!

Spis mye druer, moreller, svisker og annet avførende - alt må ut en eller annen gang:o)

Lykke til Piri!

(Break a leg ville blitt feil - men bæsj på leggen går kanskje?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...