Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Bare for moro skyld liksom.. men er det noen som har en god magefølelse som ofte stemmer så si gjerne ifra om det. terminen var 2 august.. både jeg og sambo har holdt en knapp på den 8/9 august siden vi ble gravide... jeg blir satt igang den15 august kl 13 om ingenting har skjedd innen den tid. Artig om noen skulle komme til å tippe rett da:)
Mazza** Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg tror på fredan....... Men masse lykke til uansett når det skjer!!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Sender deg restene av mitt fødestøv og satser på at du har mini i armene dine på fredag ;o)
Bebbiss Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Krystallkulen min sier: Helt klart 10.08.2007. ;oP
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 åh så gøy... håper dere får rett.. har virkelig ikke lyst å bli satt igang..spennende tid..men helt fantastisk å ikke være utålmodig lengre.. idag har liksom alle brikker falt på plass for oss og nå bare går jeg å koser meg med magen.. hehe.
kaur *har født!* Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 ...regner med at du må gå ihvertfall 9 mnd til, tenker jeg... ;-) sorry, kunne ikke dy meg! Ventetiden er såååå laaaaaang!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 hehe... synes ikke ventetiden er så ille nå... men det kan hende jeg har en bra dag.. i morgen kan jeg være helt på trynet syk etter å føde igjen sikkert.. hehe.
kaur *har født!* Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 he he ....jeg har akkurat prøvd å "presse" mannen min til lit sex, for å få ting til å skje. Og jammen forsvant han ikke ut døra i et uopmerksomt øyeblikk... Føler meg veldig attraktiv ... NOT! Jeg tilbød ham at han kunne få se på "voksenfilm" - det eneste han sier er "are you serious!!??" Mannfolk! Jeg kommer til å gå like lenge som elefantene!
mammamammamammamor Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 begynner å tvile på at han kommer i det hele hehehe neida har ikke peiling, men han kommer nok snart
strekkmerketrollet Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 niende var tanken som slo meg da jeg leste overskriften Du vil iallefall ha bra med rier den dagen!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Natt til torsdag, faktisk!!! Kanskje tidlig på morgenen. Du kommer til å ha en rask og fin fødsel ) Jeg er IKKE synsk på noen som helst måte, altså. Bare veldig påståelig! Tjihi...
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Tror det starter 9. men kommer på natta så datoen blir 10.08:-) er heller ikke synsk altså....lykke til!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. august 2007 kaur *fødeklar*: Haha jeg har prøvd meg på slik pressing også... men merkelig nok så har han noe han skulle fixet i verkstedet hver gang og forsvinner ut...så kommer han inn når jeg nesten sover og lurer seg ned i senga forsiktig.. livredd for at jeg er våken og kaster meg over han.. hahaha. Ja man føler seg veldig attraktiv i disse dager.. huff. men nå er det snart over heldigvis.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. august 2007 åh så gøy at så mange tipper det skjer før helga liksom... håper virkelig dere får rett. Men som en av dere skrev lengre opp så tviler jeg på at han kommer i det heletatt jeg også.. hehe... Hadde det ikke vært for at jeg har vært på 5ul, så hadde jeg ikke trodd det var noen baby i magen min... (hem... kanskje de fanget opp ul bilder fra noen andre... at de egentlig ikke var fra magen min... det er jo en teori ihvertfall..)
Adriansmor med tulla Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 tror du må igangsettes den 15 =)
Cybermom♥ Skrevet 8. august 2007 #20 Skrevet 8. august 2007 Egentlig tror jeg på fredag, men siden så mange har sagt det så kan ikke jeg si det også.... :-) Så da tipper jeg 13.08.07. Det blir på mandag, det.
oktoberjentene;) Skrevet 8. august 2007 #21 Skrevet 8. august 2007 hallo er du her fortsatt du da måtte innom bim en bitteliten tur for å se etter deg..... håper alt står bra til... er nesten ikke på nett om dagen.. lillegutt tar all min tid.. puh.. litt sliten, men han er såååå god koser oss.... tipper din tigergutt kommer natt til lørdag jeg.... masse lykke til videre klemmer fra Alviola og Noah
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 8. august 2007 *Alviola & Noah*: Jeg får ikke sendt deg pm av en eller annen grunn så svarer her å håper du kikker innom. Joda jeg er visst her ennå.. huff.. men det går egentlig greit. Igår fikk vi en stooooor gladnyhet så nå gjør det ingenting at jeg går på 6 dagen over termin engang. Du har vel kanskje fått med deg at gubben min har slitt veldig med å få seg jobb.. etter 3 år som ledig fikk han i begynnelsen av juni endelig jobb som bilmekaniker (er det han er utdannet som) Jobben var litt middeltidlig som sommervikar og så skulle han få vite innen den 10 om han fikk den faste stillingen han egentlig søkte på... Igår kom svaret vi hadde ventet på,men ikke trodd å håpe engang.. han fikk fast stilling. Det er en helt utrolig følelse.. nå går det bare den rette veien for oss etter så mye nedturer. Jeg var så glad når han ringte å sa det at tårene rant her i flere timer. Dette betyr enormt mye for oss, vår økonomi,vårt forhold og ikke minst for han selv..nå kan han endelig bygge på sin øderlagte selvtilitt igjen. Det er så herlig å se han gløde med hele seg, han er glad tvers igjennom.. og det er det jammen meg lenge siden sist. Så det at jeg går her å ruger fortsatt gjør ingen verdens ting lengre.. jeg blir satt igang den 15 om ingenting har skjedd innen den tid... så jeg vet vi er igang om en uke uansett. Min yngste søster skal være med på fødselen og hun bor over 3 timer fra oss,men idag kommer hun hit og blir til fødselen er over.. er betryggende det også. Hun ringte igår og spurte om hun kunne få lov å spandere middag på oss ute på kinaresturant.... for det hadde hun gledet seg sååå til å gjøre,og nå hadde hun jobbet så masse i sommer at hun hadde råd. Åh så søt og snill. ja det var oppdatering herifra... jo stemmer navnet på tigergutt... det skulle jo være tobias,men det ble heeeeelt feil etter at jeg møtte venninnen min med sin nyfødte som heter tobias... hehe...så vi sleit godt noen dager med å finne navn men vi ble enige. (vi holder det heeelt hemmelig nå frem til fødselen skjønner du... ) gleder meg til å kunne annonsere det når vi kommer hjem fra sykehuset. Klem.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 11. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 11. august 2007 Dårlige tippere her inne.. haha.....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. august 2007 #24 Skrevet 11. august 2007 Da må vi vel tippe videre da:D Mandag tipper jeg;) Så slipper du igangsetting..
Niem og Patrick Skrevet 11. august 2007 #25 Skrevet 11. august 2007 Dårlige tippere? Er det noe på gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå