Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Noen som kan anbefale noen gode tøfler til 1 åring? Hørt mye snakk om Robeez, men hvor kjøper man dem? Brukes det tøfler hele året eller?
så var vi 4 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg har kjøpt inn shooshoos og lil jo's (henholdsvis shooshoos.dk og alveslottet.no). De er kjempe fine, og shooshoos har tilbud på noen fine tøfler og frifrakt i tillegg så de betalte jeg bare 129 kr for, de på alveslottet har fri frakt ved kjøp av 2 eller flere par. De betalte jeg 199 kr for (ikke tilbud). Og tøfler brukes vel hele året, men om sommeren er de mye barbent da siden det blir varmt med noe på beina.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Fikk råd på helsestasjonen om at de ikke skulle gå i myke tøfler inne i barnehagen hver dag. De anbefalte heller å bruke sandaler med forsterkninger i hælen. Jeg har tenkt å bruke sommerens sandaler inne nå, og så har vi kjøpt et par ECCO sandaler på salg som hun kan ha til vinteren. Vi har også myke sandaler fra Alveslottet som vi bruker og som jeg er godt fornøyd med, men bruker de altså ikke inne i barnehagen hver dag. Jeg fikk dette rådet fra helsestasjonen på det tidspunktet da datteren min begynte å gå, det er mulig det er viktig med støtte akkurat i denne perioden - og så gå over til myke tøfler. Ikke vet jeg.
Made in Oman Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Har akkurat kjøpt sandaler til det formålet ... god str slik at lillegutt får plass til sokker inni utover høsten ...
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Vi fikk stikk motsatt svar av fysioterapeut..! Akkurat i den perioden barnet begynner å gå bør de ha minst mulig på beina, det beste er å være barbeint, så anklene og føttene får utvikle seg helt upåvirket av sko eller noe sånn utenom... Vi har brukt robeez-tøfler siden dag 1 på begge ungene og er storfornøyde! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå