NoDoubt Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 kan man ikke få flere barn da? Mener jeg har hørt at man må være derdige med barn viss man skal gjøre det. Har så lyst men vet ikke om jeg er klar for å avskrive at det aldri mer kan bli flere barn...
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jo...man kan det. Men man kan jo risikere at magen blir like ødelagt igjen. En venninne av meg tok bukplastikk i mai i fjor, og da sa kirurgene til henne at det burde gå minst to år før hun evt. ble gravid igjen. "Dessverre" ble hun gravid igjen i oktober...Fødte en gutt i juli, og magen hennes er like fin igjen. Så hun har nok vært heldig da.
NoDoubt Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Ok. Så den eneste "faren" er at den blir stygg igjen. Kan msn eventuelt opereres en gang til da eller er det liksom bare en gang? Du skal vel operes selv? Kan jeg spør hvor og når?
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Ja man kan vel operere om igjen, men det syns jeg blir litt..hmm..vet ikke helt. Unødvendig på en måte. Da kan man liksom vente istedenfor. (sier jeg, hehe;)) Jeg skal operere i Oslo 30. august. Jeg vet ikke om jeg er ferdig med barn. Jeg er jo bare 22 år, men føler for øyeblikket jeg har mer enn nok. Samtidig har jeg jo god tid, og om vi skulle få lyst på en til om fire-fem år f.eks. er det jo ingen problem. Men jeg tenker ihvertfall sånn at det er nå jeg virkelig trenger å føle meg bra og være fornøyd med meg selv. Så får jeg heller ta det som det kommer om jeg skulle bli gravid igjen om noen år.
Octopus Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Ei jeg kjenner måtte opereres to ganger nettopp fordi hun ble gravid. De vil egentlig ikke gjøre det for det blir jo en del arr. Kan ikke skjære i det samme såret/ arret, om du skjønner. Men det er fullt mulig
NoDoubt Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 Jeg tenker som deg, Mona. Føler meg ferdig men man vet jo aldri! Er så lei av å se gravid ut enda:-( Vil kunne kle meg fint uten å ha en pose med fett og skinn som henger over:-(
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Tips til dere som vurdere dette; www.ellipseklinikken.no Kikk på UltraShape...
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 tillab dette hjelper ikke mot det samme. Man kan ikke fjerne løs hud som ikke lar seg trene, ved hjelp av Ultra Shape. Dette er hvis man har litt mye ekstra fett her og der. Dessuten har jeg en venninne som vurderte Ultra Shape, men fikk beskjed om at hun kunne måtte spise sunt og trene fire ganger i uken når hun fikk behandlingen. Dermed er det absolutt ikke sikkert det hjelper noe særlig i seg selv...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Sant nok Monajenten... Men jeg tenker på egne komplekser når jeg ser sånne tråder:p Og jeg har noen lovehandles som ikke forsvinner samme søren hva jeg gjør... Så jeg har tenkt å prøve og se om det kan hjelpe meg litt på vei, men venter til jeg er ferdig med å amme...
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Jeg også har de berømte lovehandles'ene, og har vurdert det samme. Men tenker at om jeg må nærmest leve på diett og trene fire ganger i uken, kan jeg få dem vekk på egenhånd og spare de seks tusen.
♥Rime♥ Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Jeg tok for snart to år siden. Er nå gravid igjen. Har gått kjempefint det det.Er i uke 40. Er også veldig spent på hvordan magen blir etterpå.. Jeg tok liten bukplastikk. Får håpe det ser noenlunde greit ut etterpå også.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 hmm..det ultrashape greiene så jo bra ut da.... men hva koster noe sant noe da?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 hmm.. så ikke foskjell på de før/etter bildene jeg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå