Gjest virrvarr Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 For mange går den store forelskelsen over, men kjærligheten er der. Hva legger du i det å 'elske' mannen din? Hvor sterke er de følelsene?
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Gift i snart 12 år... Elsker han ja.... Ikke den yrende forelskelsen nei... (men en gang i blant kommer den frem) Kan ikke se for meg livet uten... Men til tider håpløs å leve med... Forstå det den som kan )
auro Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Sigerer den, har vært gift i åtte år nå............
lenej :o) Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 vært sammen i 6 år nå, å det kribler helt nedi knærne hver gang eg ser han ennå. møtes vi på vei mellom kjøkken å stua, så blir det ennå litt klining da, ja! selv om vi har vært så lenge ilag, å har baby, så har privatlivet vårt ikke lidd..
Gjest virrvarr Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Om man ikke har noen følelser lengre - betyr det at det er slutt på følelsene eller er de gått over i et eller annet annet stadium?
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Om du ikke har noen følelser mer, da hadde jeg vært "bekymret"
fleXibel Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Vært sammen i 3 år i dag.. gift i 1 år og snart 8mnd Elsker han Utrolige sterke følelser ute å går her Aldri hatt det slikt før
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Vært gift i 2 år og sammen i 3 1/2 år. Elsker ham mer enn noe annet og er kanskje enda mer forelsket enn da vi møttes )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Vi har vært sammen i snart 10 år! Det er riktig at forelskelsen går over, og ting går på et dypere stadie liksom.. Elsker han utrolig mye! Kan bare ikke beskrives! Men hvis du absolutt ikke har noen følelser lenger, så ville jeg vurdert forholdet ja..
Gjest virrvarr Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 sukk - Om dere ikke overdriver er nok mitt forhold noe feilslått... Skjønner bare ikke at jeg ikke hoppet av før...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Vært sammen i 5 år, gift i 3, ikke forelsket lenger, men vanvittig glad i ham. Å elske er et ord jeg liksom ikke har det helt store forholdet til, men jeg tror de følelsene jeg har både for mann og barn kommer inn under begrepet elske. Jo, jeg elsker mannen min, kan ikke klare meg uten ham, han er min fjellstøe støtte i en vanskelig tid med sykdom.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Vært sammen i snart ti år, har tre barn sammen. Har fortsatt lange forelska-perioder og elsker han av hele mitt hjerte. Håper og tror at vi skal være sammen for alltid
Simselimsen Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Jeg elsker og er ennå forelsket i han, men uten all usikkerheta som man har i begynnelsen. Men det hender seg at det enda er litt sommerfugler i magen når han kommer hjem fra jobb, eller vi skal gjøre noe koselig ilag. Nå etter at vi fikk barn elsker jeg ham høyere fordi han er en god far for barnet vårt. Jeg elsker ham også fordi han er den beste vennen min, og når han ikke er i nærheta føles det ut som jeg mangler en kroppsdel. Vi har vært sammen i 6år og gift i 4
-Lin Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Har vert gift i 14 år og det er fremdeles like "hot" ) Den nyforelska følelsen har vi selvfølgelig mista, men følelsene nå er virkelig dype og sterke ) Vi møttes en sommer og giftet oss sommeren etter til svigermors store fortvilelse. Vi kunne vel ikke kjenne hverandre godt nok etter så kort tid? Men vi var aldri i tvil om at det måtte bli oss, så hvorfor vente tenkte vi. -Og har da ikke angret en eneste dag Og min kjære svigermor har også forstått at sønnen visste hva han gjorde, he he )
englegull Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Hvor lenge har dere vært sammen, virrvarr? Hadde tenkt å sende deg en PM, men skjønte ikke helt hvordan. Ikke helt dreven på dette her, hehe...
Har byttet nick ! Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 Vi er "high school sweet hearts" og vært sammen i 8 år. Elsker han enda, i det legger jeg at jeg stoler på han, føler meg trygg på han, har lyst på han og har min beste venn i han. Den kriblende forelskelsen har godt over, men godt over til noe lagt bedre! Avogtil kribler det likevel i magen min, og jeg blir matt og varm over det hele når jeg ser på han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå