smurfen :o) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 I dag kjøpte jeg et langt plastik meter mål til å måle lengden på Adrian. Den kan henge påå veggen og så kan man sette inn bilder på ulike høyder. kjempe kjekt! I tilegg så jeg skjeer som hadde plastikk fly og bil rundt skaftet. Tankte det kunne være kjekt å kjøpe etterhvert når matingen begynner. Det finnes så mye morsomme ting å kjøpe så jeg tenkte å høre om dere andre også hadde noen gode tips til litt spesielle ting. Kjekt å vite hva som er der ute ) Jeg kjenner at man kan jo få lyst til å kjøpe alt man ser til disse små vidunderene )
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Millapril og jeg snakket i går om at vi kjøper så mye som viser seg å være bomkjøp, så vi burde ha leketreff hvor vi lar barna leke med alles leker, så ser vi hva vårt barn liker og kjøper det. Høres i teorien bra ut, men så var det den praktiske gjennomføringen da ;-) Det smarteste jeg har (ikke helt babyrelatert men dog) er en liten kaffevisp som går på batteri. Uten den blir grøten bare klumper, men med den så er det svisj ferdig! Ellers er det de skjeene som endrer farge når det er for varmt for barnet, de er gode nå som vi har begynt såvidt med mat på glass.
Millapril Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Å, det er jo så masse man har lyst til å kjøpe til disse små. Jeg har hatt min dose av skikkelig bomkjøp, men innimellom finner jeg faktisk ting som slår godt ann både hos Erica og meg, og som i tillegg er praktiske! Jeg har også en sånn visp som jeg bruker til grøt/erstatning mm, og den er faktisk super. Og de skjeene som skifter farge er også geniale. Fant noen som var skikkelig små og fine, som passer bra til Erica nå som vi gir smaksprøver. Ellers må jeg tale varmt for denne "Schwisj" leken (som ser ut som et atom) som er veldig populær her om dagen. Men denne bytte-poolen med leker hadde virkelig vært genial, for her i huset blir hun fort lei av lekene sine..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Da har jeg prøvd en ny ting som var supersmart! Vi var på hytta til pappa i går, og la (for første gang) Mia til å sove på et annet rom mens festen var i stua. Det gikk så greit, hun fikk mat der inne, jeg tok på henne pysj og la henne i en sånt fleecepledd med bein så det bare var å løfte henne fra sengen til bilstolen uten plunder, og så fra bilstolen til senga hjemme. Hun våknet ikke en eneste gang, og det teppet er bare helt fantastisk! Se på angelbaby.no, teppet heter teddytoes og har bein og hull til stropper, så det kan brukes til både bilstol og bæresele når høsten kommer. Anbefales på det sterkeste til dere som skal ut og kjøre med sovende baby :-) Hurra frihet! Nå trenger jeg ikke å dra hjem kl 18 for å rekke leggetid hjemme lengre!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 ja den der posen kom jeg over for et par måneder siden, lagret linken under favoritter og "supersmart pose" hehe Kjøpte du den størrelsen som var fra 6mnd og opp? Er den diiiiger eller går det supert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå