løvsteika Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hun er akkurat passert 3 mnd lille prinsessen våres! Men nå har hun begynt å "borre" hode i madrass, fang eller hva det nå er hun ligger på, med ansiktet. Dette gjør hun stort sett bare når hun skal få mat (morsmelk.) Er det noen som vet hvorfor hun gjør dette? Er det et slags signal om noe? Undrende pappa
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Når lille jenta mi var på den alderen så dreiv hun å "dunket" hodet sitt, hver gang det var mat på gang. så det er vel noe liknende deres gjør.
løvsteika Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Hmm ikke kos.... Men det er ganske hardt.... Skikkeli "borer" slik at hun nesten ikke får puste. Bare når hun spiser...
Anne-B. Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Høres ut som at hun "leter" etter mat. Er nok hennes måte å vise at hun er sulten.
løvsteika Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 Mulig.. Men hun er jo en dreven puppeguri... hehe:) Når hun borer hodet ned så får hun neste ikke puste... så vet ikke helt.. Men takk for alle svar
Gjest Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Embla gjorde det samme i perioder, og gjør det innimellom ennå. (snart 11 mnd) Det betyr sånn ca noe som at "mamma, du er ALTFOR treig!, kom med digget!" Ganske festlige når de holder på sånn... Hyggelig og se en pappa her!
babyandme Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Hehe.. sønnen min på snart 5mnd holder på slik med meg når han vil ha pupp.. Jeg visste ikke helt hva det var før en gammel tante spurte om jeg ammet.. Så er nok et signal om pupp og koooooos;O) Kjekt å se en pappa her inne ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå