grand danois Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 jeg føler jeg er lenger på vei en hva jeg er ut ifra mensen. jeg har allerede gått opp en bh størelse! å når jeg leser om hvordan jeg skal føle meg,utifra hvor langt jeg er på vei,synest jeg at jeg allerede har vhert igjennom d. utifra mensen er jeg 5 veker i dag. men de skriver at jeg kansje har funnet ut at jeg er gravid nå...d fant jeg ut for 1 å en hall uke siden... å at d burde vises på en graviditetstest nå... kansje jeg skal ta meg en tur til lege å få finne ut hvor langt jeg er på vei=) men får jeg ul da mon tro?? å magen min vises ganske godt allerede!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 hehehe...sånn var det med meg også...men tror du skal følge mensen din. Når du hadde sist og sånt... kanskje du har TO i magen=oD...hehehe...8bare for å jage deg opp litt=o) ) Men man sier jo at man får tidlig mage når man har født før da...Man blir jo gjerne litt oppblåst... Puppa mine har vokst to str alt og jeg er "bare" 10+5 i dag... Men ta en tur til legen..=o) Så finner dere nok ut av det=o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg gikk opp 1-2 cupstørrelser allerede i uke 5! Gikk fra 85c til 90 D/DD! Og jeg var skikkelig oppblåst assa!!! Så det er ikke sikkert at du er lenger på vei av den grunn!
tictac_83 Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Isj, jeg må også ut på bh-shopping, men det gjør meg ingenting å gå fra liten B stil stor B/C. Happyhappyjoyjoy! Invisterer ikke i noe dyrt da, men Cubus har jo ofte tilbud på Triumph f.eks:)
grand danois Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 ja ok.... joda jeg skal ikke klage jeg heller:) jeg har gått fra liten b å til stor c jeg og. men før jeg ble gravid sist brukte jeg 80d. så ble jeg gravid å gikk opp til mye større. er ikke sikker på hvor stort. men på føden måtte jeg bruke sann netting bokser til bh=) men jeg vill ikke gå opp så mye denne gangen. for d var så tongt å helt umuli å amme:/ ås så er jo livmoren min frammover bøyd også da,å d jør at den vises anske tidli fekk jeg vite.
dolly29 Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg har også fått større bryster. Har litt problemer med å svelge dette. Da de er veeldig store fra før (har lagt en del på meg det siste året)Har ikke kjøpt ny bher enda, men må nok bite i det sure eple og ta meg en handletur i helga. Ikke godt å gå rundt sånn heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå