Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg har vært bortreist en stund, og mista visst litt "touch" med dib... kan noen oppdatere meg ang: Hvordan går det med: --Hotte Charlotte?? --Sjaman? har hun kommet seg etter urtene? --Pølsa: Har du ordna blomstene til baby Mikael?venter forts. på pm fra deg med detaljene... Ellers... håper at alle har det super bra!!!
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Velkommen tilbake:) 1. Hotte Charlotte har det ikke så bra:-( http://www.dinbaby.com/forum/thread/10006367 2. sjaman spøkte ang. urtene;) 3. DU må sende mail til Pølsa ang. pengene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå