dritgrei hei hei! Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Tenk... så fin så fin kjole... jeg har tegnet og forklart, funnet stoffer og bestemt, og flinke flinke damen har sydd etter mine drømmer, og vips... der er kjolen akkurat sånn som den så ut i hodet - er det mulig???? Jeg bøyer meg i tyll og ballonger!!!!!
♥Snulder Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jippi!!!! Så flott!!!! Jeg har vært og prøvd min i dag også (hos den stakkars sydamen som nylig har hatt hjerteinfarkt...)... Og den blir neeeesten slik jeg vil at den skal bli. Det eneste aberet for meg er at noe av slepet er nødt til å sitte der for at kjolen skal falle pent.Det blir antageligvis til at jeg faller ikke fult så pent når jeg snubler i tøyvedhenget tenker jeg;=) Men litt god underholdning for gjestene blir det...!!
Maud Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Så bra! Dere er flinke både hun og du. Jeg hadde ikke klart å se for meg den perfekte kjole og beskrevet den slik at andre kunne sy den. Funnet fine stoffer har du gjort også. Gleder meg til å se bilder! Jeg skulle heller ikke ha slep på kjolen min, Snulder og fikk samme beskjed som deg. Kjolen faller ikke pent uten slep. Så for meg diverse hendelser, men det gikk faktisk bra. Med så mye stæsj gjør man jo ikke all verdens sprell uansett. Gleder meg til å se bilder av deg også!
phantomet Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Å som jeg gleder meg til å se den kjolen live. Du kommer til å være så vakker at tårene spretter hos meg ihvertfall... Jeg gleder meg, gleder meg, gleder meg!
Lumsk Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Grattis med kjole:) Det er å kult når ting blir akkurat slik man hadde forestilt seg det.
Tiggywinkle Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Så fint med vakre brudekjoler:-) Vi må få se bilder av dere begge. Stor dag som nærmer seg for dere. Pass på å nyte det, dagen flyr - helt utrolig hvor fort en sånn dag går. Kos dere slapp av og la de rundt dere stresse. Lenge leve kjærligheten:-)
Karomamma Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 SÅ BRA, SÅ BRA, SÅ BRA!! Jeg dauer etter å se bilde, jeg også! Må vi virkelig vente i 2 uker...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå