susemor-3 små Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vi må sikre vinduer, skap, skuffer, stikkontakter og konfyr i leiligheten. Hvor kjøper vi det som er enklest og best å montere? Gjerne noe som ikke setter varige merker...
susemor-3 små Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Ok. Tenkte jeg skulle sjekke ut ikea. Bedre sent enn aldri. Prinsen er jo snart 15 mnd...
Pysa Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 kanskje jeg ser deg på ikea i morgen, da? snuppa har begynt i bhg, og jeg tør ikke være alene hjemme - får ikke ro på meg
susemor-3 små Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 Det er godt mulig:-) Jeg må se hvordan tilvenningen i bhg går i morgen -hvor lenge jeg kan "stikke" av, og så skal jeg ha en samtale med ped.leder når det "passer" som hun sa. Du får se etter meg blant vindussperrer og antisklimatter, hehe...
Pysa Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 ok. jeg er nederst i tekstilkurven i billigkroken :-)
susemor-3 små Skrevet 7. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2007 Hehe... Vi rekker vel å ta noen billigpølser og litt softis før shoppinga tar slutt?? Jeg sparer alltid de siste kronene til de godsakene, hehe...
Pysa Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 softisen på furuset er jo full av tarmbakterier, dah.... savner gode gamle kuleisen de hadde på ikea før. den var god, den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå