Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 da er jeg endelig ferdig med 1.trim!!! Spennende å ha nådd en ny milepæl. Har et lite sprm ang bekkenløsning; Har vondt i rompa, litt til høyre og venstre for halebeinet/sprekken. Strømmer ekle vondter inn mot midten fra hver side. Kan dette være starten på noe jeg helst ikke vil ha? Eller er det for tidlig til bekkenløsning????
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hos oss kom bekkenløsning i starten av 2. trim. Kom deg til lege, fysio, trening i vann, akupunktur ! Her hos oss har vi holdt dette i sjakk på denne måten.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Da ønsker jeg deg velkommen hit. Håper du vil trives!! Når det gjelder bekkenløsning, så ta dette opp med lege/jordmor, jeg har det litt på samme måte, kommer og går litt, jordmor mente det kansje var nerver som ble i klem av og til.
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Velkommen inn hit. Nå er ikke jeg den mest aktive her inne da....men leser en del av innleggene....men skriver sjelden innlegg selv......Håper du får en fin tid her inne på 2. tri...og at d du nevner ikke er begynnende bekkenløsning...... Lykke til videre med svangerskapet....
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Velkommen ) Du kan lese om bekkenløsning/låsning på sidene her. For meg høres det ut som en mulig løsning/låsning, men det kan nok kun legen din bekrefte/avbekrefte. Det er i alle fall riktig å være litt obs, slik at en får unngå at det blir ille hvis det slår til. Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå