cherry coke Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 HELDIGGRISER!!!! ÅÅÅÅHHH... Er såå vanvittig misunnelig! Kos dere masse og kom gjerne med en liten historie om hvor bra det var! Håper gamlegutta klarer å holde seg på beina og levere et fyrverkeri av en konsert! Kos dere!!!
susemor-3 små Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hehe... Samboer skal men ikke jeg. Noen må jo være barnevakt også. Men for meg er det ikke noe stort tap å ikke få gå, selv om de fleste låtene er knallbra...Nå sitter han i stuen og lader opp med T-skjorte på seg med Rolling Stones. Fikk med seg konserten i Gøteborg også. Men kompisen hans er enda verre; han fikk med seg København i tillegg. Så for han blir det 3 Rolling Stones konserter på en uke. Trofast fan i hvert fall...
Bettybu Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jaja,er ingen Stones fans.. Men kjøpte billeter for å glede en eks da de var i Norge i -98?... I allefall så var han hos en kompis og drakk seg drita kvelden før.. og konserten var en mare for han, pga bakfylla og jeg var passe sur... Men det var en opplevelse!!!.For meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå