*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Klikk på nicket mitt så ser dere bildene mine. Syns lille Aurora var helt nyyydelig på svart/hvitt bildet. Skikkelig stolt av jentene mine altså:-)) Og Aurora har verdens snilleste storesøster...
Monajenten Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Nydelige jenter du har! Og så langt hår storesøster har da *misunnelig* Jenten min har nok arvet mitt tynne og antivokseogblilangthår;)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 He he.. Ja, hun har en enorm hårvekst, ikke arvet fra mora si ihvertfall-noe hun sikkert er glad for. Hun har veldig tykt hår, noe ikke jeg har. Også vokser det jo som ugress...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå