Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vi skal ha dåp i helgen, og jeg dristet meg til å prøve bunaden min i dag, i tilfelle den skulle passe.. Og det gjør den. Men akk o ve, det kan bli litt i trangeste laget... Noen som har noen ideer til hvordan man kan fjerne 3 cm rundt livet på 5 dager?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Så bra at den passer! Jeg har faktisk et tips, så på det programmet "How to look good naked" her om dagen (som om det er en drøm jeg har for tiden, haha liksom ;-), og der sa de at korsett er tingen dersom man vil miste litt vidde rundt livet. Sikkert ganske smart! Jeg prøver å finne badedrakt til babysvømming, og jeg vet jo at alle er i samme båt, men æsj så kjipt det er å føle seg så dvaskete :-/
smurfen :o) Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Ingen bra dips der desverre. Men det er jo kjempe bra at den passer. ER ikke mya av mine gamle klær jeg får på meg:o( Kankje det funker med noen av disse hold inn strømpebuksene?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hmm jeg har ikke turt å prøve min så her i gården blir det skjørt på lørdag. Men pust inn, spis lite (som om det går ann) og ta deg en sjokolade og tenk på hva du skal gjøre for å gå ned... Hmm...det jeg prøver å si er at jeg har ingen gode tips.. Men sympatiserer hardt med deg...
Millapril Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Du er heldig som får på deg bunaden! Har ingen lure tips dessverre. Sliter med vekta og veier ca 10 kg mer enn i fjor på denne tiden. Ikke bra! Skal begynne på babysvømming snart og gruer meg til badedrakt. For meg har det vært helt ok med dårlig badesommer for å si det sånn..
måken og vesla Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Hei Dere som ikke får på dere bunaden trenger ikke å fortvile. Jeg fikk nemlig på meg min, men oppdaget raskt at amming var fryktelig upraktisk. Jeg måtte opp med livstykket, av med bringlut, søljer og forkle og opp med skjorta - kunne nesten tatt av meg alt... (Til trøst kan jeg også avsløre at jeg har flere bunader (arvet noe) og det var den romsligste jeg fikk på...) Angående bading har jeg et forslag. Da jeg gikk på bekkengym kjøpte jeg en gravidsak på H&M, den hadde vanlig bukse, og lang overdel, som strakk seg over magen etterhvert som den vokste. Er vel verdt å prøve om det kan passe over en mage som ikke helt har kommet seg.
eple72 Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Har ikke prøvd bunaden min jeg ,men det frister ikke så mye . Blir jo så fort full av gulp og regner med oda ville ha hengt seg fast i diverse søljer og stesj. Synes du er tøff som tør prøve deg med bunad jeg. Hold inn strømper funker bra vet jeg og også en slik hold inn body. de er visst litt dyre men helt geniale iflg. en venninne av meg LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå