90210 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Heisann! :-D Da har jeg starta den store symptomjakten! .-D Jeg har IKM 11 august og det er nå 4 dager til... Jeg har nå: -VELDIG vondt i korsryggen -Kvalme som kommer og går... mest om kvelden. -Venstre bryst er veldig ømt. -VELDIG oppblåst mage! -UTROLIG rastløse bein! :-S -TRETT SOM FY!!! -Stikkninger ved livmora. -Endring i matlysten. -VELDIG fettet hår (en halv dag etter dysjen er det like fettet igjen!) -Små sure oppstøt -Og en del hodepine (men har migrene da, så den gjelder nok ikke :-P) -Hyppig vannlating. -Løs/hard mage om hverandre. Ja det var vel det nå :-P Får bare håpe disse "tegnene" er sanne og at jeg om en ukes tid ser 2 rosa streker lyse mot meg! :-D
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 sikkert på eg kan gratulere deg med spire når det nærmer seg helga=) Har det akkurat sann som deg,så kl 5 over 4 på ferja idag fikk jeg to strek ja=)))
90210 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 ÅÅÅÅ gratulere!!! :D:D Så koselig da! Ja håper jeg er det asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå