Lille Trille 2015 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Var på badet i sted og oppdaget jeg plustelig at ansiktet mitt var blitt mye rundere og nesten litt oppblåst....og magen er plutselig så mye større føler jeg....hvortid skjedde dette da....hmmmm - har 30 dager igjen til termin... Er det dette som kalles "fødetryne" så tar jeg gjerne i mot det - men har ikke lyst å se sånn ut i 4 uker akkurat - føler meg direkte oppblåst og rund nå....har hittil bare følt at magen har vokst jevnt og trutt mens resten av kroppen har vært ok, men nå er altså ansiktet mitt plutselig trillende rundt.... Godt det er bare 3 dager igjen på jobb før ferie og permisjon....
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 He he, ja jeg oppdaga det i går faktisk, ser bare helt grusom ut. Og jeg har åtte uker igjen... Ikke akkurat sånn at man ønsker å møte gamle klassekamerater for øyeblikket.
mari.a Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 hehe..kjenner d igjen fra forrige sv skap-når jeg ser bilder er d helt sykt hvor rund jeg er i ansiktet på slutten...en liten bolle-selv om jeg ikke la på meg så mye...er bare i uke 30 enda, men d kommer nok denne gangen og-kan godt vente litt til synes jeg:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Er i uke 33 og har fått litt ekstra "bollekinn" Oppdaget det nå nettopp jeg også.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg er bare 31+3 og føler meg helt oppblåst både i trynet og resten av kroppen! Har fått fete lepper, nese og rundere kinn :oD
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Jepp , dabb meg som ein ball seie eg!!!!!!!!!!!!! Er i uke 30 og ja føle meg litt sånn så ein stappa kalkun... Ingen god følelse.. MEN bare ein liten stund igjen nå, klare heldigvis å le av meg sjøl inni mellom:)
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 henger meg på gitt.. velger å tro at det kommer av varmen i dag jeg..hehe:)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 hehehe, pussig, oppdaga nettopp det samme selv. har også 30 dager igjen. det beg med at gifteringen ikke passa lenger for en mnd tid siden, og nå i stad da jeg kasta et blikk på det trøtte trynet mitt i speilet, så jeg så unødvendig rund ut:( så ikke akkurat modell-pent ut nei... er heldigvis sykemeldt......og håper i tillegg å føde før termin...,og hvis jeg i tillegg lar vær å studere meg selv så innmari i speilet skal jeg vel overleve... bare synd jeg skal feire bursdagen min i helgen med hele gjengen.... frister å bare gå i hi den siste tiden!!!!!!!!!!
alvis Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 He, he. Jeg fikk "fødetryne" dagen før jeg gikk ut i permisjon. Da jeg kom inn på jobben blev det helt stille og alle såg på meg. Til slutt sa en kollegae "- jamen, hva har skjedd med deg....du kommer jammen å føde i løpet av en liten uke". Jeg blev litt satt ut men var glad at det var siste dagen på jobb. Ettter en uke kom gutten så hun hadde rett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå