Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei, velger å være anonym på denne. Er 15 uker på vei og har fått slike spesielle lyster. Synes det er helt forfærdelig. Ikke tørr jeg si noe til samboeren min heller selv om jeg vet vi kan snakke om alt. Men dette synes jeg er for gale og kan ødelegge så mye.... Jeg har så lyst på andre menn...kan sitte å fantasere om noen jeg før ikke engang over hodet kunne tenke meg å ha noe slags forhold til. Kompiser av sambo f.eks. Ekser o.l I dag var jeg på kafe med en venninne og begynte plutseli å få lyst til å ta på henne. Føler meg sånn utavmæsjælopplevelse.... ikke meg i det hele tatt. Hva skal jeg gjøre...?? Noen som har slike rare lyster i svangerskapet??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Huff da.. Spørs om det er hormonene som spiller deg et puss. Tror nok jeg villet prøvd å styrt lystene om det var meg det gjaldt.
Athina' Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Akkurat denne tråden har jeg vanskelig å tro på blir litt for obskøn lissom ..... :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Det er ikke det at jeg kunne kommet til å gjøre noe galt akkurat:-) det ville jeg ikkegjøre... Men synes bare det er så ekkelt. Håper det går over snart... når det er sagt,så har jeg jo lyst på samboeren min og.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Hva mener du med obskøn?? et uttrykk jeg aldri før har hørt bare:-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Da får du samle på all lysten gjennom dagen, og kaste deg over samboeren din med all lysten. Så skal du se han blir fornøyd iallefall.. Men sikkert en kjip følelse dette..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Takk for svar og foståelse:-) jeg skal kaste meg over han når han kommer hjem:-):-)
Athina' Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Obskkøn: uanstendig, utuktig; slibrig. — obskønitet, uanstendighet, slibrighet Tenkte på uanstendig og fjern egentlig :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Ok!! Men det er jo ikke noe jeg kan for at jeg plutselig fikk det slikt. Ikke akkurat noe følelse jeg ville skulle komme om du skjønner. Alle kan jo få rare lyster gjennom denne prosessen...akkurat slik som søsteren min ville ha nugatti med paprika på.:-) Synes og det er fjernt å ha det slikt...men jeg ser ikke på meg selv som uanstendig for det..... Tenk deg om du plutselig fikk sånn følelse ukontrollert?? Er ikke noe gøy..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Ja, du får gjøre det. Håper denne lysten forsvinner etter hvert da. Hvis ikke kan du jo spørre venninnen din litt forsiktig om hun vil bli med dere.. da blir vel sambo enda mere fornøyd tenker jeg.. hehe..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Du får bare unskylde deg med at det er sunnere enn å spise murpuss for eksempel.. hehe..
fru.britta Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 hallo..har faktisk hørt noe lignende fra en veninne,ganske rart egentlig,men ho sa det gikk over etter noen uker..så håper det gjør det for deg og.lykke til...
Amanda- Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 jeg har lest ett sted at gravide kan få slike seksuelle lyster,. også når det gjelder samme kjønn. selv om man er hetrofil. så dette er nok bare hormonene dine som løper løpsk,. jeg har ikke slike lyster. men har hørt om lignede tilfeller.. så ingenting er galt med deg =)=)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 hei!! jeg kjenner meg igjenn fra mit forirge svangerskap. hadde også veldig lyst på andre menn. husker jeg var så forelska i legen min, han kunne vært faren min. men synes han var så skjønn. bare lo av det jeg da, fortalte det til mannen min, tror ikke han brydde seg. han lo vel av det han også. det skjedde jo ikke noe, bare beundret han. he he måtte jo le litt når jeg leste ditt innlegg, siden jeg nesten har hatt det likt!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå