Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg har så lyst på ivory kjole,men lurer på om det blir helt feil iom at dukene og bordkortene er hvite og sånn?Skal ikke liksom alt stå i stil?Sliter skikkelig her nå,så jeg hadde blitt veldig happy for innspill;=)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Nei det synes jeg absolutt ikke har noe å si. Jeg har kremfarget kjole og har hvite duker etc.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Men blir det ikke litt mye da...Alt skal gå i rødt,ivory og gull.Men så kommer de hvite innslagene...? Flere innspill mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg skal ha ivory kjole og kremhvitt, grønt og gull som tema men skal ha hvite duker. Alt annet går i kremhvit. Synes ikke det gjør noe. Hadde kanskje valgt annet enn hvite bordkort!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 de er hvite med gullhjerter på.ville du fortsatt ha byttet de ut?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 så lenge det bare er kjolen din som er i ivory og ikke noe annet synes jeg du skal ta de de bordkortene. Men har du noe lys eller noe annet pynt som skal være i ivory ville jeg ha byttet de bordkortene.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 uff.da får jeg vel ta hvit kjole da.blir enklere da sikkert;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå