camosilla Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Har så vondt i halebeinet jeg, får det spesiellt hvis jeg sitter en stund. Noen som vet hva som er grunnen til det, og er det flere som har det?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 sliter med det samme selv..jobber på kontor, men blir vekselvis mye sitting og gåing...noen ganger kan jeg bruke nærmere halvt minutt før jeg klarer å reise meg helt opp av stolen...:/ Grunnen? tja, sikkert noen som vet..?
Coma Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg har også hatt vondt i halebeinet de siste dagene. Bare håper det ikke er et tegn på begynnende bekkenløsning...:-( Noen son vet hva det kan komme av?
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 huff, føler meg skikkelig kjip nå, men det er veldig sannsynelig at det er begynnende bekkenløsning. Slik begynte det for meg også. Holdt på et par uker, før det plutselig gjorde §!"#¤%&/()/&%¤#"¤#¤%& vondt, og da IKKE bare i halebeinet. Nå holder jeg det mye bedre i sjakk ved å ikke løfte tungt, ikke gjøre for mye bevegelse og hvile mye, Lykke til.
Belladonna med to gutter Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg var redd jeg holdt på å få bekkenløsning jeg også. Har hatt mye vondt i halebeinet, og rumpen generelt, og fikk beskjed om at det var hormoner (!) som hadde satt seg der. Det er æøaåfa**^ÅELGA vondt...! Hehe! Men holder det i sjakk ved å sitte på harde ting/ligge hardt, og tøye forsiktig hoftene!
camosilla Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Huff og huff! Ja vi får ta det pent da, så kanskje vi kan utsette det mest mulig (hvis det går). Et par ganger har jeg fått så vondt i hofta også og har på følelsen at det skal gå ut av ledd. Da må jeg vente litt før jeg kan bevege meg.
øynesomtinntallerkner Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Hm jeg satt meg ned stille og fredelig og renset blåbær i går, og så ble jeg ferdig, etter lang tid, og da kom jeg jo JAGGU ikke opp igjen!! Halebenet hadde låst seg skikkelig, det var ømt resten av kvelden!! Lurer på om det er bekkenl. på gang?
mimmitiltre Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 hei hei jeg har hatt skikkelig vondt i haleben og rompe de siste ukene, men naa har det faktisk gaatt over. jeg sitter og skriver masteroppgave, naar jeg ikke er herinne altsaa, og tror det er pga den vonde stolen jeg sitter paa..sikkert lurt aa toye litt. merker jeg ikke faar vondt de dagene jeg ikke sitter lenge og skriver(eller ikke i det hele tatt) saa tror det er pga stolen jeg:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 samme her også..spesielt hvis jeg sitter en stund...så må da opp og røre meg litt:)
shimonie Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 jeg sliter med halebeinet når jeg sitter for lenge i samme stilling, som nå ved dataen. men det skyldes for det meste at jeg "ødela" halebeinet da jeg var 12 år, og en uhyre morsom klassekamerat flytta stolen vekk da jeg skulle sette meg. har merka litt til det etter det, men aldri vært plaget av det før etter jeg ble gravid.. tror man bare må skifte stilling ofte nok, og kanskje legge seg litt ned om det blir for ille!
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Et forslag kan være å prøve kiropraktor, manuellterapaut eller naprapat. Kan jo hende det er noe som låser seg i bekken, hofter og hale siden vi har en tendens til å endre kroppsholdning når magen vokser. Håper for din del at det ikke er bekkenløsning. Jeg trodde også, og fryktet at det var noe slikt på gang. Ble oppfordret til å ta en time hos en kiropraktor og er nå nesten helt god. Litt skal man da kjenne, men det er ikke mer enn jeg kjente i ryggen før jeg ble gravid heller. Kan nå bøye og tøye meg i alle vinkler og retninger uten at det er vondt. Er 22+2 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå