Pysa Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 kl 22 om kvelden. Jeg hadde fiksa alt, pussa tenner og greier, skulle bare skru av pcen, men så sitter jeg her da, med gulrotkake og cola. Og hvem sin feil er det? Jo, det er DIN! Gå og legg deg!
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 hehe kjenner til den ja..men du pysa..dette var slemt..nå fikk jeg sinnsykt lyst på gulrotkakae:p
Pysa Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Det er ikke min feil, det var noen som spurte om oppskrift lenger ned her, og da kom jeg på at jeg hadde i kjøleskapet. Møkkadib!
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 ja huff møkkadib..det er dib sin feil at jeg er lat, feit og trøtt:p
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Søren heller, Pysa, eier du ikke selvdisiplin!?!? Kom deg i seng! Så så, gå pent i seng nå... Natti-natt, sove godt!
Pysa Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 kan jo ikke det nå! må spise kaka mi, og så må jeg pusse tenner igjen, og så skal man jo ikke pusse tenner like etter at man har drukket cola, og så må jeg slenge litt dritt over til bergenserne, og..... blir nok her ei stund, du.
LINDA*** Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Denne legger jeg ut på "ris&ros".. MAKAN til hetsing av DIB???? ;D
2blå og ?? i magen Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Kjenner til det der ja.. *stikk og legg deg da*...
Pysa Skrevet 7. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2007 Selvdisiplin - ikke ett gram! Men du som (også) er lærer, burde vel få meg i seng. Men det virker ikke som du har noe disiplin, du heller.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 jeg fant ikke noe på tv jeg så gikk ned henta pc'n og skrudde den på så her sitter jeg...... For ett liv man har ... ha ha ha
Anne-B. Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Herregud, lissom, tror du at hele universet snurrer rundt det selv eller? Jeeeezez, tror virkelig du er midtpunkt du ja, eeeeeeh... Hihi Jeg skal spise nybakt foccacia. )))
Gjest Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Jeg? Jeg har enda ei uke ferie (nei, avspasering er det nå!) igjen, jeg.... Skal begynne igjen tirsdag om en uke i dag. :-) Skal snu døgnet tilbake til arbeidsmodus i løpet av helga og mandagen. Holder det. Dessuten har jeg ikke selvdisiplinen skrudd på om dagen, den har også ferie....... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå