Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?? Erfaringer fra SUS ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to spm ... skal ta ks snitt den 16 paa stavanger sykehus.. saa lurer jeg da paa..

Hvor lenge faar far vaere der etter at babyen er kommet... ? For til vanlig er det jo bare pappavisitt.. men hvor lenge faar han vaere der den foerste dagen... ?

Viss man er i form og faar komme over paa barselhotell.. maa man da ha bleier og klaer til babyen selv, eller er det som paa barsel at man faar laane dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan svare på d sista eg :)

på hotellet har di både klær å bleier så du får låna, trenge isje å ta me någe:)

tror han får væra der en god stund etter, men di er raske me å senda mennene hjem for at me ska kvila å sånt.. men på barsel avdelingen så får di kun komma i visitt tidene, viss du ikke vil sitte ute i gangen då.. men du kan jo alltid snika han inn på rommet ditt uten di vett d, d gjorde me å trakk foran di gardinene så henge over sengene å var musestille :-D hehe..

Skrevet

Hvorfor skal du ta KS candycupps?

Jeg har hatt familie på besøk, og generelt vært litt høygravid-sløv, så jeg har ikke fått fulgt med på hva som har skjedd her inne.

Jeg blir grusomt sjalu om du får babyen din før meg ;)

(Og, nei jeg kan ingenting om SUS.. )

Skrevet

Babyen sitter med rumpa ned:) derfor valgte jeg ks.. og har mine grunner til at jeg valgte aa ikke proeve aa snu.. sliter med forstoerret nyrer, saa aa begynne aa klemme rundt paa magen min og snu og stresse.. var ikke noe alternativ engang...

Grunnen til at ks er 10 dager foer er pga nyrene mine, og fordi jeg gaar daglig paa sm.stillende for aa holde ut.. saa du kan tro jeg er klar for aa bli ferdig naa..

Skrevet

sender deg litt foedestoev jeg.. saa faar vi haape at babyen din snart har lyst aa komme ut ogsaa:)

forstaar det er kjipt naar folk sniker i koen.. men etter disse toeffe mnd , inn og ut av sykehus.. saa synes jeg at jeg fortjener at det ENDELIG er noe som gaar min vei.. noe positivt!!!! :) :) :)

******************************************************************************************************************************************************************** foedestoev sendes til deg;) ;)

Skrevet

Hihi, takk :)

Du er en av de få jeg har klart å følge med på. Er jo så mange her inne, så disse navna går litt i surr for meg!

Jeg skal nok overleve om du får baby før meg :) Jeg er egentlig ikke så lei, jeg har bare hele tiden tenkt "Candycupps ja.. hun har termin 26.. det er den dagen jeg er 42+0, så jeg får sikkert før henne!" Og nå kommer du og får KS den 16. !

Har menstermin i dag, jeg. Men det kommer ikke til å skje noe i løpet av det neste døgnet. Det er jeg overbevist om!

Takk for fødestøvet :)

Skrevet

Hihi.. forstaar naa godt at du tenker saann da.. hadde ogsaa blitt misunnelig om mange sneik i koen foer meg om jeg gikk til termin :) :) er jo litt urettferdig ogsaa hehe:)

Ja er mange som er her.. men er liksom noen nick man heldigvis klarer aa foelge med paa.. kjenner igjen ditt nick ogsaa:)

Selvom babyen ikke bestemmer seg for aa komme ut idag, saa er jeg sikker paa at foedestoevet mitt funker snart.. naar veninna mi gikk og venta, sendte jeg henne foedestoev.. og vips en uke etterpaa var hun mamma:) saa bare vent du hihihih :P

Krysser fingrene for deg jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...