Arb.ledig husmor Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 La dere inn røykepauser under middagen? Og isåfall, hvor mange? Sambo sier at det er normalt med røykepauser, mens eg ikkje vil ha det, for da blir jo middagen avbrutt... Men legger jo opp til at de kan røyke mellom middag og kaffen... Eg har aldri røykt, så eg vet ikkje ka som er praksis...
Mille** Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jo, mener vi gjorde det. Røyker ikke selv, heller ikke mannen min, men må jo ta hensyn til de stakkarne som har den lasten. ;o)
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Ja, vi gjor det, men det ordna toast masteren vår!
suseduse Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 i de bryllup jeg har vært er det alltid en pause mellom middag og dessert.. går jo an å legge inn en pause mellom forret og hovedrett og hvis dere skal ha en 3-4 timer lang middag
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Vi røyker og da vi gikk ut for å ta en røyk - så kunne de andre gå å røyke som de ville.
lise-79 Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 hei.. vi la ikke inn røykepauser under middagen, men det var selvsagt noen som snek seg bort til toastmaster, og da ramlet alle andre røykesugne etter... hadde jeg valgt igjen ville jeg lagt inn en som toastmaster informerer om i begynnelsen lykke til
Heira☆ Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Ja det er normalt å legge inn røykepauser. Var i bryllup i helga, og satt 6(!) timer ved bordet, jammen godt dem la inne noen 5-10 min pauser da. Det er jo ikke bare den som røyker som trenger en (røyke-)pause da spør du meg...... Hilsen en som røyker.
Husfred Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 vi hadde ikke røykepause under middagen da vi giftet oss. røyken fikk de ta før og etterpå...tror det var sånt...føler det er en stund siden...
Arb.ledig husmor Skrevet 7. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2007 Vet enda ikkje kor lang middagen blir da,men har en mor som liker å skrive sang, så eg rekne det blir noen sanger og noen taler... Men skal være enig i at det kan passe med en kaffipause mellom hovedrett og desserten... Sambo har røykt, men røyker ikke nå lengre da...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Hos oss ble det naturlig opphold mellom serveringene og da benyttet røkerene å gå ut.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 etter forretten, mellom 1 og 2 middagsservering og etter middagen før desserten var dt pauser. Er jo mange timer ved bordet, så må jo være noen pauser av flere grunner, ikke bare røyking..
♥Snulder Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Hmmm... hva med oss stakkarene som har den "lasten" at vi må tisse litt en gang i blandt????? ;=) Vi har lagt inn røyke/tissepause på 10 min..... har vært vanlig i alle større selskap jeg har deltatt i også.
grå :) Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 tror ikke vi kommer til å legge inn pauser. tror ikke faren for å få så kjempelang middag er overhengende i slektene våres. skal vel bli interessant nok å få dem til å synge. er nesten ingen som har tenkt å holde taler ser det ut til
Arb.ledig husmor Skrevet 7. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. august 2007 Klart gjestene må få lov å tisse... Men eg planlegger ikkje når eg må på do, og det regner eg m at du heller ikkje gjør...? Så det blir jo naturlig å gå når en virkelig må, om en ikke klare holde seg...
♥Snulder Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Nei sant det. Men når man er i f.eks. bryllup så holder man seg gjerne til en planlagt pause. For min del så løper jeg ikke ut i tide og utide når det pågår matservering og taler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå