Gå til innhold

Til dere som har/skal gifte dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

La dere inn røykepauser under middagen? Og isåfall, hvor mange?

Sambo sier at det er normalt med røykepauser, mens eg ikkje vil ha det, for da blir jo middagen avbrutt... Men legger jo opp til at de kan røyke mellom middag og kaffen...

Eg har aldri røykt, så eg vet ikkje ka som er praksis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, mener vi gjorde det. Røyker ikke selv, heller ikke mannen min, men må jo ta hensyn til de stakkarne som har den lasten. ;o)

Skrevet

Ja, vi gjor det, men det ordna toast masteren vår!

Skrevet

i de bryllup jeg har vært er det alltid en pause mellom middag og dessert..

går jo an å legge inn en pause mellom forret og hovedrett og hvis dere skal ha en 3-4 timer lang middag

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Vi røyker og da vi gikk ut for å ta en røyk - så kunne de andre gå å røyke som de ville. :)

Skrevet

hei..

vi la ikke inn røykepauser under middagen, men det var selvsagt noen som snek seg bort til toastmaster, og da ramlet alle andre røykesugne etter... hadde jeg valgt igjen ville jeg lagt inn en som toastmaster informerer om i begynnelsen :)

lykke til

Skrevet

Ja det er normalt å legge inn røykepauser.

Var i bryllup i helga, og satt 6(!) timer ved bordet, jammen godt dem la inne noen 5-10 min pauser da.

Det er jo ikke bare den som røyker som trenger en (røyke-)pause da spør du meg......

Hilsen en som røyker.

Skrevet

vi hadde ikke røykepause under middagen da vi giftet oss. røyken fikk de ta før og etterpå...tror det var sånt...føler det er en stund siden...

Skrevet

Vet enda ikkje kor lang middagen blir da,men har en mor som liker å skrive sang, så eg rekne det blir noen sanger og noen taler...

Men skal være enig i at det kan passe med en kaffipause mellom hovedrett og desserten...

Sambo har røykt, men røyker ikke nå lengre da...

Skrevet

Hos oss ble det naturlig opphold mellom serveringene og da benyttet røkerene å gå ut.

Skrevet

etter forretten, mellom 1 og 2 middagsservering og etter middagen før desserten var dt pauser. Er jo mange timer ved bordet, så må jo være noen pauser av flere grunner, ikke bare røyking..

Skrevet

Hmmm... hva med oss stakkarene som har den "lasten" at vi må tisse litt en gang i blandt????? ;=) Vi har lagt inn røyke/tissepause på 10 min..... har vært vanlig i alle større selskap jeg har deltatt i også.

Skrevet

tror ikke vi kommer til å legge inn pauser. tror ikke faren for å få så kjempelang middag er overhengende i slektene våres. skal vel bli interessant nok å få dem til å synge. er nesten ingen som har tenkt å holde taler ser det ut til

Skrevet

Klart gjestene må få lov å tisse... Men eg planlegger ikkje når eg må på do, og det regner eg m at du heller ikkje gjør...? Så det blir jo naturlig å gå når en virkelig må, om en ikke klare holde seg...

Skrevet

Nei sant det. Men når man er i f.eks. bryllup så holder man seg gjerne til en planlagt pause. For min del så løper jeg ikke ut i tide og utide når det pågår matservering og taler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...