Gå til innhold

Mannen min var i arbeidsulykke idag:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tlf idag morges at han var blitt kjørt til akutten. En vaier hadde røket og han hadde fått ett 250 kg belte over seg fra 2 meters høyde. Begge kneskålene er knust, men han har heldigvis følelse i beina. Er det noen som vet hva slags rettigheter man har? jeg jobber kveldstid, men det kan jeg jo ikke gjøre når han kommer hjem fra sykehuset da han er pleietrengende pluss han kan ikke passe på sønnen vår.

 

uff, men likevel "glad", det kunne gått så mye verre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fytti ..... Så bra at han har følelser i beina, da.

 

Vet ikke noe om rettigheter, men god bedring til mannen din.

Skrevet

Å kjære vene. Huff, tragisk. Det er jo som du skriver, det kunne gått værre men alikevel. Du blir nok pleierske på heltid en stund femover. Huff hils han så mye, si god bedring.

Gå til lege i morgen, så ordner han sykmelding til deg.

Skrevet

Takk, er det sånn at jeg bare kan gå til fastlege å få sykemld?

Skrevet

Ja, det kan du uten tvil! Go bedring til mannen din:)

Skrevet

god bedring, godt det gikk så bra =)

Skrevet

Jepp, fastlegen ordner med dette. Vet ikke om du trenger arbeidspapirene(arbeidsulykken) men fastlegen forteller deg om dette, du kan jo ringe på forhånd slik at du vet hva du må ha med. Huff, føler så med deg. Så masse masse masse god bedring til han + deg selfølgelig, kan ikke være så lett for deg nå.

Skrevet

huff kjenner følelsen..

sambo fikk mortorsagen i foten i vår...huske da han ringte(han hadde nektet de å ta kontakt med meg før han var ferdig med operasjonen)..ble helt kald innvendig...

du får garantert sykemld hos legen din

god bedring til mannen din:)

Skrevet

Å fyttigrisen! Så bra at det ikke gikk enda værre, da!

 

Du må kunne få sykemelding for din egen del, ja, siden du faktisk får en pleiepasient i hus. Fastlegen din er riktig sted å gå.

Skrevet

Huff ikke bra. du kan også søke midlertidig hjelp hos hjemmetjenesten hos kommunen om dette er noe dere begge ønsker. Så slipper du og slite deg helt ut når han kommer hjem selv om han vil trenge hjelp til mye.

 

Snakk med de på sykehuset, i tillegg vil han jo ha krav på hjelpemidler som kan lette hverdagen hans.

Skrevet

AU AU AU!!! håper dere får det dere trenger og at dere får det dere har krav på!!!

 

trøsteklem

Skrevet

takk til alle dere for råd og lykkeønskninger:-) kjempekoselig! *trist klem fra meg*

Skrevet

Kom faktisk på en annen ting jeg. Tror faktisk legene på sykehuset ordner det jeg. Mener jeg har hørt det en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...