Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 noen som har vært?? skal i morgen jeg:) får å se stillinga på beibien:) men tenkte jeg skulle høre om kjønnet igjen, fikk vite jente sist! noen som vet om man får vite det da elr? kan man se beibien ordentlig når de er så stor? å kan de beregne en ny termin?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hvis du er heldig kan de kanskje se det, men sannsynligvis ligger den jo i vanlig fosterstilling, sammenkrøllet og bena i kors så er vel vanskelig når den er så stor som nå.. Men kanskje;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 hmm...håper d:) mn hva med beregning av termin da? går det ann?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 De beregner nok ikke noen termin når du har kommet så langt nei.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Det er veldig vanskelig for oss som ikke er leger å se noe som helst på utralyd så sent, så ikke ha høye forhåpninger. Ikke sikkert du klarer å skimte babyen en gang! Sjansen for at de ser kjønn er nok liten, og termin kan ikke beregnes så sent. Men de sjekker jo at den vokser fint og at alt står bra til da. Det er tross alt det viktigste
SusyQ Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Hvis du vil ha en idé om hva slags bilder du kan vente deg kan du gå inn på http://www.netbaby.dk/kviklink/uger.asp Velg uke 36 (de har ikke ultralydbilder liggende for senere. du skjønner kjapt hvorfor..) og bla deg litt fram og tilbake. Som du ser er det ikke så lett å se så mye av babyen så sent.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Var på ul i dag jeg (uke 41 + ett eller annet). Vi fikk se han veldig bra. Hun viste oss også kjønnet og vi kunne se hele pakka / tuten/ tissen ... kjempemorro, Jeg var også i uke 37 og da synes jeg at jeg så mindre. Alt var bare litt blurry for meg da..... men hun hadde ikke noe problem med å zoome inn på kjønnet hun heller .... Men det var en annen dame som tok ul i dag da
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 tuusen takk for svar:) da blir jeg værtfall litt klokere:) blir uanz koz å se dn lille;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå