Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10781278&sid=14abcLHA43196029&pos=15&tot=16 Har så lyst på dette huset.
Butterfly_Flip Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Kjempe fint hus.Men jeg skal si det var HVIT.... Får sikkert noen beinløse på kjøpet også der kan jeg tenke meg..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Litt for mye hvitmaling, ja. Men med litt maling her og der, så blir det bra. Åhhhhh.......*drømmedrømme*
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 ja skal vi se..har noe lommerusk her...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 jeg har bare en 10mill lapp,kan du veksle?
Go`mamma`n... Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Hvilket kontonummer skal jeg overføre til? :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå