saasi Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei jenter Hjelppp meg pleaseee Hva har dere på slags KREM / GLASUR har dere på Gulerot kake?? og hvordan lager dere?? Skal ha noen venner på besøk til helgen og trengeeeeeeeeeeeeeer opskrift på det. Håper noen kan være litt snille å dele opskriften med meg.
Mille** Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hehe...laget den i dag faktisk. ) 100 gram romtemperert margarin blandet med 2 pakker naturell ost. Rør inn 3 dl melis og 2 ts vaniljesukker til den er som en slags krem og den er ferdig. )
~sjiraff~ Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 200 gram Philadelphia ost 200 gram melis 2-3 ts sitronsaft Bedre blir den ikke )
~sjiraff~ Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Og vaniljesukker selvfølgelig, 2 ts holder sikkert. Ikke ha smør i som det står i en del oppskifter da blir det så altfor tung og kvalmende.
Mille** Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Disser du oppskriften min eller??? ;o) Syns det ble godt med smør i, men så er jeg litt av en smørbukk også da. ;o)
Pysa Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 1 pk creme cherie 6 ss mykt smør 1 ts vaniljesukker 1 ts appelsinjuice 5 dl melis røres godt sammen, skal bli litt luftig.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Like deler enten naturell smøreost eller philadelphia-ost og bremykt, pluss melis til passe mengde og konsistens. Blir bare SÅ god! Må jo ha smør (el.l) i, ellers blir det jo ikke no' godt!
saasi Skrevet 7. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2007 Å tuseeeeeen Takk Jenter!!!!!!!!!!!!!1 Skal smake på med uten smør og deretter ha i litt hvis det ikke blir så tungt. Men TUSEN TAKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men ellers er det en vanlig kake med tilsentting ab gulerøtter og kanel som er ekstra ikke sant??
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Æhmmmm... kremt.... Ferdigpakke på butikken... Men ikke den glasurposen som ligger i pakka! Den er pyton...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå