PopUp Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg er bare helt tom, dette er helt fjernt... Vet ikke hvorfor jeg skriver her, jeg bare......uff..... Nei, hvorfor? Meningsløst!!
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Off, så tragisk når slikt no skjer. Får helt vondt i meg!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 *grøss* Mannen her er medlem i MC klubb... Hater når sånt skjer, vi mistet "bare" 6 i fjor... Ride on av AC/DC er en fantastisk låt for slike situasjoner. Kondolanser til dere og hans familie.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Kan jeg spørre om hvor???? Hørte om en mc som kræsjet med en bil idag, hvor føreren av mc:en omkom på stedet. Ta godt vare på mannen din nå da, vet ikke hva jeg selv skulle gjøre hvis bestevennina mi helt plutslig ikke fantes her lenger....tragisk....unge mennesker skal ikke dø
mamma >to gull Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Vet desverre så altfor godt hvordan dere har det. Ord blir tomme når slikt skjer, men dere har i hvert fall hverandre.. Kondolerer.. Klem!
PopUp Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 På vestlandet... Vet ikke stort mer...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Da er det nok det samme jeg hørte om=( Huff det er fælt når det skjer. Stakkers familien hans og stakkers samboern din
PopUp Skrevet 7. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2007 Takk dere!! Har ikke gått opp for meg, prøver å tenke på det, men det er så dumt at jeg bare skyver det ut av hodet igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå