phantomet Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Da har den mindre intelligente hunden funnet sitt nye hjem!!!! Dvs. han flytter ikke ut av hulen før den 20. Men det er vel nesten lov til å feire allerede....
Karomamma Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer!!! Håper han vil trives hos den nye familien sin (og at de har kondis til å løpe etter når han tar seg en tur...)! Feir i vei, det er jo tirsdag
phantomet Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Jepp... Vi har t.o.m. forlovelsesdag.....men vi feirer jo ikke den så mye siden vi nå har fått oss bryllupsdag.... Har kald Chablis i kjøleskapet..... *kremt* Er det riktig av meg å åpne den nå mon tro???
Karomamma Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 HELT RIKTIG!! Jeg sitter på verandaen og nå kom akkurat Karopappa ut med et glass rødvin til meg. Veldig koselig og etterlengtet etter halvannen times powershopping på Storo
Maud Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer med en løsning på problemet med et familiemedlem for mye. Håper dere unnet dere en feiring i går, det var på sin plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå