Gå til innhold

IIIIIIIIIHHHAAAAAAAAAAAAA


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har den mindre intelligente hunden funnet sitt nye hjem!!!!

 

Dvs. han flytter ikke ut av hulen før den 20. Men det er vel nesten lov til å feire allerede....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Håper han vil trives hos den nye familien sin (og at de har kondis til å løpe etter når han tar seg en tur...)!

Feir i vei, det er jo tirsdag :)

Skrevet

Jepp...

Vi har t.o.m. forlovelsesdag.....men vi feirer jo ikke den så mye siden vi nå har fått oss bryllupsdag....

 

Har kald Chablis i kjøleskapet..... *kremt* Er det riktig av meg å åpne den nå mon tro???

Skrevet

HELT RIKTIG!!

Jeg sitter på verandaen og nå kom akkurat Karopappa ut med et glass rødvin til meg. Veldig koselig og etterlengtet etter halvannen times powershopping på Storo :)

Skrevet

Gratulerer med en løsning på problemet med et familiemedlem for mye. Håper dere unnet dere en feiring i går, det var på sin plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...